کارشناسان ناظر فدراسیون دو ومیدانی به محل تمرینات ملی پوشان اعزام می شوند

کارشناسان ناظر فدراسیون دو ومیدانی به محل تمرینات ملی پوشان اعزام می شوند
کارشناسان دو و میدانی کشورمان برای بررسی و ارزیابی عملکرد ملی پوشان کشورمان به نقاطی که آنان در حال تمرین هستند، اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در حال حاضر بیش از 20 ملی پوش کشورمان در نقاط مختلف تمرینات خود را جهت حضور قدرتمندانه در رخدادهای مهم پیش رو دنبال می‌کنند.

رضا بوعذار در اهواز، سجاد هاشمی در تبریز، محمد عاکفیان در تهران، احسان مهاجر شجاعی در بروجرد، ادوارد مانگاسار در تهران، پیمان رجبی در تهران، حسن تفتیان در خراسان رضوی و امیر و سجاد مرادی در شهرکرد دوندگان ملی پوش در حال تمرین کشورمان در نقاط مختلف هستند.

هادی سپهرزاد ده گانه کار کشورمان و احسان حدادی ورزشکار پرتاب دیسک در کیش، سید مهدی شاهرخی ورزشکار پرتاب وزنه در خرم آباد، لیلا رجبی بانوی ورزشکار پرتاب وزنه در تهران،‌ کاوه موسوی ورزشکار پرتاب چکش در تاجیکستان، برادران صمیمی ورزشکاران پرتاب دیسک ایران در شهرکرد، محمد خزائی در ملایر، علیرضا حبیبی ورزشکار در مشهد، ابراهیم رحیمیان در تهران، اسحاق غفاری و محسن ربانی در تهران، بهروز سیستانی در مشهد و علیرضا حبیبی در مشهد نیز از دیگر ورزشکاران ملی پوش کشورمان در نقاط مختلف هستند که کارشناسان عملکرد آنان را از نزدیک زیر نظر خواهند گرفت.

۲۰ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.