ست تیم کشتی فرنگی جوانان اعلام کرد:نفرات اول مسابقات انتخابی راهی تورنمنت ترکیه می‌شوند

حسام‌الدین جعفری گفت: نفرات اول مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان در قالب تیم جوانان ایران راهی مسابقات جام قهرمانان ترکیه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان با بیان این مطلب افزود: ما بعد از مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان اولین اردوی آمادگی خود در سال 90 را در مجموعه ورزشی عصر انقلاب شهریار برگزار خواهیم کرد. برای ما رقابت‌های انتخابی بسیار حائز اهمیت است و همه باید در آن شرکت کنند.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم تا نفرات اول این رقابت‌ها را به جام قهرمانان ترکیه اعزام کنیم تا هم نفرات خود را بهتر شناسایی کنیم و هم اینکه این نفرات تجربه‌ی بیشتری را پیدا کنند مسابقات جام قهرمانان ترکیه امسال برای ما بسیار با اهمیت است چراکه در دوسال قبل همه‌ی کسانی که در جام قهرمانان ترکیه شرکت داشتند در مسابقات جوانان جهان نیز حضور پیدا کردند.

جعفری تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان امسال در نظر داریم تا تعدادی را نیز در جام بین‌المللی شاهد که 10 و 11 اردیبهشت ماه در شهر قزوین برگزار خواهد شد شرکت دهیم. به هرحال سطح این مسابقات نیز بالا خواهد بود و به ما کمک می‌کند تا شناخت بیشتری از نفرات خود به دست بیاوریم.

حسام‌الدین جعفری در پایان خاطر نشان کرد: به نفرات فعلی امید زیادی دارم چراکه در مسابقات جام سیراکوف بلغارستان نشان دادند که از نفرات سال گشته بهتر و با استعدادتر هستند، در مسابقات سال گذشته‌ی سیراکوف یک طلا و یک برنز گرفتیم ولی در مسابقات امسال که سطح بالاتری نیز داشت دو طلا و سه برنز بدست آوردیم که این نشان از توان بالای فرنگی‌کاران ما دارد.
  
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.