تیم ملی جودوی ایران با دو مدال برنز معلومات و قاسمی نژاد عنوان ششمی آسیا را بدست آورد

تیم ملی جودوی ایران با دو مدال برنز معلومات و قاسمی نژاد عنوان ششمی آسیا را بدست آورد
ایران با کسب دو نشان برنز در بخش انفرادی در رده ششم آسیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در پایان رقابت‌های انفرادی مسابقه‌های جودوی قهرمانی آسیا ایران با کسب دو نشان برنز علی معلومات و امیر قاسمی نژاد در اوزان 73- و 81- کیلوگرم با سه پله صعود نسبت به دوره گذشته ششم آسیا شد.

در این رده‌بندی تیم کره جنوبی با کسب 4 طلا، 2 نقره و یک برنز قهرمان شد. ازبکستان با کسب 2 طلا و 3 برنز در رده دوم جای گرفت و ژاپن با یک طلا، دو نقره و دو برنز در مکان سوم ایستاد. در این رده‌بندی تیم‌های مغولستان و قزاقستان به ترتیب با کسب دو نقره و یک برنز، یک نقره و سه برنز عناوین چهارمی و پنجمی را از آن خود کردند. در دوره گذشته مسابقه‌های قهرمانی آسیا که سال 2009 به میزبانی تایوان برگزار شد، تیم ایران با تک برنز احسان رجبی در وزن 100- کیلوگرم در رده نهم قرار گرفته بود.

در بخش بانوان نیز تیم‌های ژاپن، مغولستان و چین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. همچنین پس از پایان این رقابت‌ها از سوی کمیته برگزاری مسابقه‌ها رمزالدین سعیدف جودوکار وزن 100- کیلوگرم ازبکستان به عنوان فنی‌ترین جودوکار مرد و یوکا نیشیدا در وزن 51- کیلوگرم از ژاپن به عنوان فنی‌ترین ورزشکار زن این مسابقه‌ها معرفی شدند.
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.