نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – 2009 سنگاپور/ دهکده‌ی بازی‌ها با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده افتتاح شد

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – 2009 سنگاپور/ دهکده‌ی بازی‌ها با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده افتتاح شد
دهکده اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان صبح امروز با حضور مسئولین ورزشی سنگاپور و نمایندگان تیمهای شرکت کننده در این دوره از بازیها به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان از صبح روز دوشنبه در سنگاپور استارت خواهد خورد که به همین منظور صبح امروز دهکده این دوره از بازیها با حضور وزیر توسعه و آموزش این کشور، دست اندرکاران کمیته ملی المپیک و مسئولین ورزشی سنگاپور،مسئولین کمیته های المپیک کشورهای شرکت کننده، سرپرستان تیم ها و تعدادی از ورزشکاران بنمایندگی از کاروانهای شرکت کننده رسما افتتاح شد.
در این مراسم کیس فو وزیر توسعه و آمزش سنگاپور با تاکید بر آموزش و بالا بردن آگاهی ورزشکاران ، مربیان و مسئولین، این دوره از بازیها را مقدمه ای برای آشنایی و شناخت فرهنگ های کشورهای آسیایی و مبادلات علمی ، ورزشی و فرهنگی دانست و ابراز امیدواری کرد تا سنگاپور بتواند بعنوان میزبان المپیکی که سال آینده برگزار خواهد شد میزبانی مطلوبی را در بازیهای آسیایی نیز ارائه دهد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که تعداد زیادی از دانش آموزان، دانشجویان دانشگاههای تربیت بدنی و اساتید دانشگاههای سنگاپور نیز حضور داشتند ابتدا پرچم کشور قزاقستان بعنوان آخرین کشور وارد شده به دهکده و میزبان دور بعد این دوره از بازیها برافراشته شد و سپس پرچم بازیها و کشورهای شرکت کننده با حضور نمایندگان کشورها در دهکده بازیها که در منطقه سویسوتل واقع شده و در مدت 2 هفته میزبان 1400 ورزشکار خواهد بود به اهتزاز درآمد.
در این مراسم، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی سرپرست کاروان و عزیزی رئیس کمیته روابط بین الملل کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

 

 

۵ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.