لینگ انگلیسی سایت سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا راه اندازی شد

لینگ انگلیسی سایت سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا راه اندازی شد
برگزار کنندگان سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی هیانگ چین 2012 لینک انگلیسی سایت خود را راه اندازی کردند تا امکان دنبال کردن رویدادها را تا انجام این دوره از بازی های ساحلی برای انجمن های بین المللی ورزشی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ وب سایت مخصوص سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی که در ژوئن 2012 برگزار می گردد هم اکنون لینک انگلیسی خود را راه اندازی کرده  تا از این طریق انجمن ورزش های بین المللی را قادر سازد روند بازی ها را تا زمان برگزاری دنبال کنند.

در این بخش جدید اطلاعاتی در مورد شهر هیانگ ، بولتن های کمیته برگزاری ، جزئیات رویدادهای ورزشی و سرویس ها قرار داده شده و این سایت همچنین استخدام داوطلبین و آرم و نماد بازی ها را نیز شامل می شود.  شعار مخصوص این بخش نیز " تقسیم شادی ها" است.

قابل ذکر است : نماینده شورای المپیک آسیا ، به سرپرستی مدیر کل ، حسین المسلم و رئیس کمیته ورزش ژانگ جیلانگ ، قبلا از شهر هیانگ در رابطه با نشست هماهنگی دیدار کردند که در طول آن برنامه بازی ها برای سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی با 45 رویداد در 12 رشته ورزشی ارزیابی و تائید شد.

گفتنی است : لینک انگلیسی این وب سایت  www.haiyang2012.com/en/ می باشد.
۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.