بازیکن ایرانی تیم "لیدز " انگلیس : به صعود تیم ملی راگبی ایران امیدوار هستم

"جیمز فرج اللهی " بازیکن ایرانی باشگاه لیدز انگلیس گفت : باتوجه به شرایط خوب تیم ملی راگبی ایران ، به صعود این تیم در مسابقات قهرمانی اسیا در تایلند امیدوار هستم .
 
فرج اللهی روز سه شنبه در جریان تمرینات آمادگی تیم ملی راگبی ایران در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد : باوجود آنکه برخی از بازیکنان در نظر بدنی ضعیف هستند اما به مرور آنها به مرز آمادگی مناسب خواهند رسید .

وی افزود : تایوان که از سید یک به سید دو اسیا امده ، تیم خوبی است هرچند که باید بقیه حریفان را نیز جدی قلمداد کرد و با هوشیاری به مصاف انها رفت .

فرج اللهی در پاسخ به این سئوال که چه انتظاری از مسوولان دارد ، گفت : راگبی باید در مدارس شکل بگیرد و بیش از پیش به مردم معرفی شود.

این بازیکن لژیونر شرایط اردو را مناسب توصیف کرد و گفت : اقای وین ( ماسترز) همه موارد را به بازیکنان گوشزد می کندو بچه ها با انگیزه بالا در حال رسیدن به امادگی مناسب هستند .

وی در پایان در خصوص وضعیت راگبی در انگلیس و تفاوت آن با ایران گفت : شرایط متفاوت است ، در ایران بازیکنان تجربه کمی دارند و توجه لازم به راگبی نمی شود . اما در انگلیس بازیکنان سخت تمرین می کنند و عنایت بیشتری به این ورزش می شود.

شایان ذکر است که مسابقات راگبی قهرمانی اسیا ( سید دوآسیا ) از 13 تا 18 اردیبهشت در بانکوک مرکز تایلند با حضور تیم های میزبان ، ایران ، تایوان و هند برگزار می شود که تیم برتر راهی سید یک آسیا خواهد شد.

۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.