رئیس فدراسیون شمشیر بازی؛ در گرند پریس به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم

رئیس فدراسیون شمشیر بازی؛ در گرند پریس به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم
طبق هماهنگی انجام شده اعضای تیم ملی شمشیربازی کشورمان اوایل اردبیهشت ماه به منظور کسب سهمیه المپیک 2012 لندن در پیکار های گرند پریس شرکت می کنند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی  افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تیم ملی شمشیربازی کشورمان در اسلحه اپه برای حضور در مسابقات گرند پریس عازم کشور آلمان و تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر نیز به کشور یونان در تاریخ ششم اردیبهشت امسال اعزام شوند .

وی تصریح کرد : با توجه به آنکه مسابقات گرند پریس به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود ما در اسلحه اپه یک تیم سه نفره را به آلمان و در اسلحه سابر نیز تیمی چهار نفره  عازم یونان خواهیم کرد .در این دوره ازپیکار های گرند پریس هر یک از شمشیربازان ملی پوش کشورمان در صدد هستند تا با کسب نتایج مطلوب امتیازات خود را به حد نصاب حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن نزدیک کنند و در صورت نیل به این هدف می توان گفت در تاریخ شمشیربازی ایران برای نخستین بار حضور در المپیک را تجربه می کنیم .

باقر زاده یاد آور شد : سطح مسابقات گرند پریس بسیار بالا است زیرا تمام شرکت کنندگان برای رسیدن به حد نصاب امتیازات وردوی به المپیک با آمادگی کامل مقابل حریفان خود روی پیست می روند و ملی پوشان ایرانی در این رقابت ها کار سختی را در پیش دارند . آنها علاوه بر داشتن انگیزه برای کسب نتایج مطلوب می توانند در برابر برترین شمشیربازان جهان تجارب فنی و حرفه ای را کسب کنند .

 
۱۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.