مربی تیم ملی ب جوانان و امید آبهای آرام:به دنبال جذب افراد مستعد و پشتوانه سازی هستیم

مربی تیم های ملی ب جوانان و امید آبهای آرام کشورمان گفت: هدف از تشکیل تیم جوانان و امید شناسایی و جذب جوانان مستعد قایقرانی و پشتوانه سازی تیم ملی است.

به گکزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حسین ملکی ادامه داد: برای داشتن تیم ملی قدرتمند باید به تیم های پایه توجه ویژه شود و ما نیز در راستای برنامه های فدراسیون اقدام به استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش در مدارس می کنیم و با پرورش جوانان مستعد در پی رسیدن به آینده ای درخشان تر هستیم.

وی از برگزاری مستمر اردوهای تیم های ملی ب جوانان و امید آبهای آرام خبر داد و افزود: مرحله چهارم اردو بعد از بازیهای آسیایی گوانگجو در نوشهر در حال برگزاری است.

ملکی بیان داشت: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور در سطح خوبی برگزار شد و از بین جوانان حاضر در مسابقات تعدادی به اردوی تیم های جوانان و امید دعوت شدند.

وی ادامه داد: طبق برنامه فدراسیون ، قایقرانان جوان و امید را برای مسابقات پیش رو آماده می کنیم و مهمترین هدف تیم ملی آبهای آرام مسابقات قهرمانی آسیاست.

مربی تیم ملی ب آبهای آرام ادامه داد: در بخش جوانان و امید تیم خیلی خوبی داریم و امیدواریم با برگزاری اردوهای مستمر و بلندمدت بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم.

ملکی شرایط نوشهر را برای برگزاری اردوهای تیم ملی مناسب دانست و اظهار داشت: نوشهر شرایط خوبی برای برگزاری اردوها دارد و در صورت در اختیار داشتن امکانات بیشتر می توانیم میزبان اردوهای بیشتری باشیم.

وی ضمن اعلام حمایت از جذب جوانان مستعد توسط استان ها تصریح کرد: جلسات مختلفی با مسئولین تربیت بدنی استان ها برگزار کردیم و از جذب جوانان مستعد قایقرانی طبق شاخصه هایی که توسط فدراسیون معرفی شده حمایت کامل می کنیم.
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.