فرنگی کاران نوجوان تست آمادگی جسمانی دادند

فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردوی آمادگی در نوبت صبح و عصر روز گذشته (دوشنبه) زیر نظر مربیان خود تست وزنه و تست دو و میدانی و هوازی دادند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از روز یکشنبه (14 فروردین ماه) در محل مجموعه ورزشی برق تهران آغاز شد که در روز نخست فرنگی‌کاران پس از ورود به اردو در نوبت عصر یک نرمش سبک و بازی بسکتبال و هندبال را انجام دادند.

در دومین روز از تمرینات مربیان تیم ملی برای تدوین برنامه‌های تمرینی جدید فرنگی‌کاران از نفرات حاضر در اردو یک تست قدرت و هوازی را به عمل آوردند تا براساس نتایج تست‌ها میزان شدت تمرینات بدنسازی و کشتی فرنگی‌کاران را تعیین کنند.

گفتنی است در حال حاضر 11 فرنگی‌کار نوجوان در اردوی آمادگی تیم حضور دارند که پس از پایان این اردو و پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی نوجوانان که روزهای 26 و 27 فروردین ماه در تهران برگزار خواهد شد، باز هم به اردو دعوت می‌شوند تا در پایان اردوی دوم راهی مسابقات جام سامورگاچف روسیه شوند.

پس از تست‌هایی که روز گذشته از فرنگی کاران نوجوان به عمل آمد کشتی‌گیران حاضر در اردو امروز دو جلسه تمرین بدنسازی در نوبت صبح و عصر خواهند داشت.

۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.