14 وزنه بردار برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می شود

با اضافه شدن سعید محمودپور به اردوی تیم های ملی جمع نفراتی که برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان آمده می شوند به 14 نفر رسید.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ محمدپور که بعد از بازیهای آسیایی گوانگجو به اردوی تیم ملی دعوت شده بود دو ماه پیش به دلیل عدم رعایت نظم و انضباط درون اردویی از جمع اردونشینان خارج شد اما پس از صحبت با کادر فنی و مسئولان فدراسیون، فرصت دوباره ای پیدا کرد تا در کنار دیگر وزنه برداران جوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده شود. کوروش باقری درباره تصمیم گرفته شده برای دعوت دوباره از سعید محمدپور گفت: «محمدپور تعهد داد که تابع قوانین و مقررات حاکم بر اردوی تیم ملی باشد. او از وزنه برداران خوش آتیه کشورمان است که با اندکی تغییر در رفتار خود می تواند در کنار دیگر وزنه برداران جوان آینده را به نفع خود ورق بزند.»

با اضافه شدن سعید محمدپور به اردوی تیم های ملی جمع نفراتی که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می کنند به 9 نفر رسید. هم اکنون جابر بهروزی، ایوب مرادی، سعید رفیع نژاد، مجید عسگری، کیانوش رستمی، یاسین باقری، کیا قدمی، سعید محمدپور و بهادر مولایی در کنار نفرات بزرگسال تیم ملی زیر نظر کوروش باقری تمرین می کنند. البته 5 وزنه بردار حاضر در اردوی تیم نوجوانان هم در صورت رسیدن به حدنصاب های مورد نظر کادر فنی شانس حضور در در ترکیب نهایی تیم جوانان را خواهند داشت. امیر حقوقی، میلاد اورنگی، میلاد رشیدی، عماد باقری و علیرضا کاظمی نژاد نفرات هستند که همزمان با نفرات جوانان و بزرگسال تیم ملی، زیر نظر جورج زالای تمرین می کنند.
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.