سرپرست تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته ؛ برای کسب سومین سهمیه المپیک به کره می رویم

سرپرست تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته ؛ برای کسب سومین سهمیه المپیک به کره می رویم
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی به اردوی خود در سیدنی ادامه می دهد که تا 3 روز دیگر برای حضور در کاپ جهانی کره راهی این کشور می شود .

یوسف آجرلو ، سرپرست و مسئول کمیته استعدادیابی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات کاپ جهانی تیراندازی که تا 3 روز دیگر در شهر اینچون کره برگزار می شود ، میدان دیگری است که تیراندازان ما با انگیزه کسب سهمیه های دیگر المپیک لندن در آن حضور می یابند .

وی ادامه داد: علاوه بر تیراندازانی که در سیدنی اردو دارند و به طور مستقیم به کره می روند ، 3 تیرانداز دیگرنیز از تهران به این مسابقات اعزام می شوند .

آجرلو با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در مسابقات ورلد کاپ سیدنی افزود دومین سهمیه المپیک لندن در حالی  در مسابقات ورلد کاپ سیدنی به دست آمده که با توجه به مشکلاتی که در خصوص سلاح حای تیراندازان پیش آمده بود دور از انتظار بود .

سرپرست تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت در خاتمه خاطر نشان کرد : نتایج اخیر تیراندازان ما در مسابقات جهانی و ورلد کاپ ها ، بیش از پیش بر این نکته صحه می گذارد که تیراندازان ما می توانند در سطح جهانی مطرح باشند .

۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.