رئیس فدراسیون تنیس در گفتگو باسایت کمیته: برای جذب مربی خارجی بانوان با کمپ اشلاگر در حال مذاکره هستیم

رئیس فدراسیون تنیس در گفتگو باسایت کمیته: برای جذب مربی خارجی بانوان با کمپ اشلاگر در حال مذاکره هستیم
رئیس فدراسیون تنیس روی میز از مذاکرات فدراسیون با کمپ اشلاگر برای مربی بانوان خبر داد و گفت ملی پوشان در اردوی تدارکاتی هستند تا برای حضور در مسابقات جهانی نوتردام آماده شوند.


محمد زارع پور ، رئیس فدراسیون پینگ پنگ در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : حضور در پروتورهای بیشتر  و رقابت های بین المللی 90 و استفاده از مربیان باتجربه خارجی برای بانوان از مهمترین برنامه های فدراسیون در سال 90 است .

وی ضمن یادآوری صعود 70 پله ای بانوان پینگ پنگ باز کشورمان در رنکینگ جهانی خاطرنشان کرد : در رشته تنیس روی میز بانوان ایرانی پیشرفت خوبی داشتند به همین دلیل نیز فدراسیون در تدارک یک مربی باتجربه و خوب برای بانوان است و هم اکنون در حال مذاکره هستیم تا برای بانوان نیز مانند آقایان از کمپ اشلاگر مربی بیاوریم و اگر مذاکرات به نتیجه برسد شاهد پیشرفت چشمگیری در بانوان پینگ پنگ باز خواهیم بود.

محمد زارع پور می افزاید : هم اکنون همه پینگ پنگ بازان ملی پوش اعم از بانوان و آقایان برای مسابقات جهانی نوتردام هلند که 17 تا 22 اردیبهشت ماه برگزار می گردد آماده می شوند. بهمین منظور اردوی تدارکاتی آقایان از اسفند ماه آغاز شد و پس از استراحتی کوتاه در اغاز سال جدید از 6 فروردین ماه مجددا در آکادمی بین المللی پینگ پنگ واقع در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد. و اردوی بانوان نیز از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد که هنوز مکان قطعی ان معلوم نیست.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد : ما قصد داریم تا در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی حضور یابیم تا بتوانیم همچنان شاهد پیشرفت بانوان و آقایان ملی پوش در رنکینگ جهانی باشیم.

وی در خاتمه در مورد چشم انداز فدراسیون در سال 90 خاطرنشان کرد : در سال 90 فدراسیون در پی این است که تیم ملی تنیس روی میز آقایان و بانوان  با استفاده از مربیان خوب و باتجربه بین المللی ، برنامه ریزی منظم و حضور در رقابت های جهانی در عرصه های بین المللی روند رو به رشدی داشته باشد.
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.