رقابتهای جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا؛ملی پوشان جودو حریفان خود را شناختند

رقابتهای جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا؛ملی پوشان جودو حریفان خود را شناختند
قرعه کشی رقابت های جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا دوشنبه شب در ابوظبی برگزار شد که طی آن ورزشکاران ایران حریفان خود را شناختند.


به گزارش روابط عمومی کمیته مالی المپیک؛ بر اساس برنامه اعلام شده امروز جودوکاران 3 وزن منهای 60، 66 و 73 کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت. در وزن منهای 60 کیلوگرم مصطفی دلیریان در دور اول استراحت خواهد داشت و در مرحله دوم به مصاف برنده مبارزه جودوکاران پاکستان و مغولستان می رود. در وزن منهای 60 کیلوگرم 23 ورزشکار حضور دارند.

در وزن منهای 66 کیلوگرم آرش میراسماعیلی کاپیتان تیم ایران ابتدا استراحت خواهد داشت و در دور دوم با چن جیا هونگ از تایوان روبرو می شود. آرش در صورت پیروزی مقابل این حریف باید به مصاف چو چانگ هو از کره جنوبی برود که رنکینگ 22 جهانی را به خود اختصاص داده است.

میراسماعیلی در مسابقات گرندپریکس آلمان مقابل این حریف کره جنوبی شکست خورده بود. در این وزن 19 جودوکار حضور دارند.
در وزن منهای 73 کیلوگرم که 19 جودوکار حضور دارند علی معلومات در دور اول با نماینده هند مصاف می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم حریف قزاقستانی روبرو خواهد داشت. راشیت کولبایف در مکان 61 رنکینگ جهانی قرار دارد و علی معلومات در رتبه 113 ایستاده است.

 اما فردا و در وزن منهای 81 کیلوگرم امیر قاسمی نژاد در دور اول استراحت دارد و در دور دوم نماینده ترکمنستان روبرو می شود. روشن آمادوردیف در مکان 150 رنکینگ جهانی قرار دارد. در این وزن 20 ورزشکار بر روی تاتامی خواهند رفت.

در وزن منهای 90 کیلوگرم علی محمدنیا در دور اول با نماینده قزاقستان مبارزه می کند. تیمور بولات در رتبه 19 جهانی قرار گرفته است.در وزن منهای 90 کیلوگرم 14 جودوکار حضور دارند.

در وزن منهای 100 کیلوگرم جواد محجوب در مرحله نخست باید با 'ردا نفوا' از قطر پیکار کند و در دور دوم با برنده پیکار نمایندگان کره جنوبی و فیلیپین رقابت می کند. در وزن 100+ کیلوگرم نیز 13 جودوکار به روی تاتامی می روند که در این وزن تیم ملی کشورمان محمدرضا رودکی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 اما در بخش تیمی نیز که پیکارهای آن روز پنجشنبه انجام خواهد شد، تیم ملی جودوی ایران در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده ژاپن و مغولستان روبرو می شود. رقابت های جودوی قهرمانی آسیا از ساعت 10 صبح امروز در ابوظبی آغاز می شود و وزن کشی رسمی نیز از ساعت 7:30 تا 8 صبح همین روز انجام خواهد شد.


۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۰۷:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.