در نخستین روز رقابتهای جهانی آنتالیای ترکیه؛هاجر تکتاز اولین سهمیه پار المپیک لندن برای کاروان ورزش نابینایان را به دست آورد

در نخستین روز رقابتهای جهانی آنتالیای ترکیه؛هاجر تکتاز اولین سهمیه پار المپیک لندن برای کاروان ورزش نابینایان را به دست آورد
هاجر تکتاز عضو تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران در اولین روز از چهارمین دوره مسابقات ورزش های نابینایان و کم بینایان آنتالیای ترکیه ضمن کسب اولین مدال کاروان ورزش ایران نخستین سهمیه پار المپیک لندن را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ هاجر تکتاز در رشته پرتاب وزنه صبح امروز در مرحله مقدماتی در گروه خود به مقام نخست دست پیدا کرد و به مرحله نهایی راه یافت.

 وی  در این مرحله در جایگاه سوم قرار گرفت و ضمن کسب اولین مدال برنز، نخستین سهمیه پارالمپیک لندن را برای کاروان ورزش نابینایان و کم بینایان ایران در رقابتهای جهانی آنتالیا را به دست آورد.

گفتنی است؛ این رقابتها از صبح امروز دوشنبه 15 فروردین با حضور 1504 ورزشکار از 46 کشور جهان در شهر آنتالیا آغاز شده است که کاروان ورزش نابینایان و کم بینایان کشورمان با 50 ورزشکار در قالب تیمهای ملی جودو، پاورلیفتینگ، شنا، فوتبال 5 نفره، دو ومیدانی آقایان و بانوان و شطرنج آقایان و بانوان در این رقابتها حضور یافته است.
۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.