بعد از کسب رتبه نخست رنکینگ جهانی تکواندو؛سمانه شش پری در گفتگو با سایت کمیته:حالا به دنبال مدال جهانی هستم

بعد از کسب رتبه نخست رنکینگ جهانی تکواندو؛سمانه شش پری در گفتگو با سایت کمیته:حالا به دنبال مدال جهانی هستم
خوشحالم از اینکه رتبه نخست وزن سوم تکواندو بانوان جهان را در رنکینگ اعلام شده از سوی WTF به خود اختصاص دادم و این عنوان انگیزه ام را برای کسب مدال جهانی بیشتر می کند.



سمانه شش پری تکواندو کار تیم ملی بانوان کشورمان که از سوی فدراسیون جهانی در رتبه نخست وزن سوم رنکینگ جهانی قرار گرفته  است ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:خوشحالم که به عنوان اولین بانوی ورزشکار ایرانی موفق به کسب رتبه نخست رنکینگ جهانی در رشته خود شدم در واقع این  موفقیت نشان می دهد بانوان ما می توانند در صورت فراهم آمدن امکانات و شرایط مساوی در تمرین و مسابقه به موفقیت های متعددی در عرصه بین المللی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد:اگر چه دلخوش به این رنکینگ نیستم ولی این موفقیت مسئولیت مرا را ددر رقابتهای جهانی کره جنوبی بیشتر می کند چرا که هر چقدر شناخته تر باشی مبارزه با حریفان سخت تر می شود اما خوشحالم که در این چند سال جواب مربیان و مسئولان فدراسیون را داده و توانستم به عنوان یک ورزشکار زن ایرانی رتبه نخست وزن خود را در رنکینگ جهانی کسب کنم.

شش پری ضمن اشاره به وضعیت فعلی خود گفت:در حال حاضر زیر نظر مربی کره ای به تمرینات خود ادامه می دهم چرا که کسب مدال در آوردگاه جهانی آنهم در کره خیلی سخت است از طرفی می خواهم دومین زن تکواندو کار کشورمان باشم که موفق به کسب سهمیه المپیک شده ام.

دارنده مدال نقره و برنز آسیا در خاتمه اظهار داشت:در مسابقات جهانی کره جنوبی به فکر کسب مدال هستم بخصوص که دو ماه بعد از آن رقابتهای کسب سهمیه المپیک درآذربایجان را هم در پیش داریم و باید بتوانم در این رقابتها هم نام خود را به عنوان دومین زن تاواندو کارالمپیکی ایران ثبت کنم.
۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.