مربی تیم ملی کشتی آزاد:مهمترین برنامه ما در سال جاری کسب سهمیه‌های المپیک از رقابت‌های جهانی ترکیه است

محسن کاوه گفت: هنوز برای رقابت‌های قهرمانی آسیا تصمیم خاصی نگرفته‌ایم ولی قطعا در این رقابت‌ها نیز به جوانان آینده‌دار میدان می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محسن کاوه با بیان این مطلب افزود: کشتی‌گیران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی با سختی‌های خاصی از جمله مشکلات پیش آمده در صدور روادید و زمان کم برای برگزاری اردو با توجه به برگزاری جام تختی روبرور بودند.
وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم این مشکلات تیم ایران در این مسابقات نتیجه خوبی کسب کرد و یکسری از کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار که در محوریت اصلی نبوده و به بدنه تیم ایران تزریق شدند نمایش خوبی را در این رقابت‌ها داشتند.
کاوه تصریح کرد: کشتی‌گیرانی نظیر حسین‌خانی، مقدم، امینی و آذرشکیب که نفرات جوان و آینده‌داری هستند در این رقابت‌ها مدال آوران جهان را شکست دادند و کشتی‌گیری مثل حسن رحیمی نیز در این مسابقات حرکت رو به جلویی داشت.
کاوه تصریح کرد: در مجموع عملکرد خوب کشتی‌گیران جوان در این مسابقات و میدان دادن کادر فنی به این قبیل از کشتی‌گیران باعث شده است که کشتی‌گیران جوان و پشتوانه‌هایی که برخی برای اولین بار به اردوها دعوت شده‌اند با انگیزه تمرینات خود را دنبال کرده و این امر ما را به آینده امیدوار می‌کند.
وی اظهار داشت: مهمترین برنامه ما در سال جاری کسب سهمیه‌های المپیک از رقابت‌های جهانی ترکیه است که بر این اساس پس از مسابقات انتخابی 2 و 3 تیرماه با انتخاب بهترین ترکیب راهی این مسابقات می‌شویم.
کاوه در پایان خاطرنشان کرد: در اولین گام اواخر اردیبهشت ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم اما برنامه‌های خود را برای حضور در استانبول از اردوی اول آغاز کرده‌ایم.

۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.