نخستین دوره بازی های آسیایی نوجوانان - 2009 سنگاپور ؛کاروان اعزامی کشورمان پس از یک هفته اردو در تایلند جمعه عازم سنگاپور می شود

نخستین دوره بازی های آسیایی نوجوانان - 2009 سنگاپور ؛کاروان اعزامی کشورمان پس از یک هفته اردو در تایلند جمعه عازم سنگاپور می شود
تیمهای اعزامی کشورمان به اولین دوره مسابقات آسیایی نوجوانان سنگاپور به منظور حضور در این رویداد پس از پایان اردوی یک هفته ای خود روز جمعه از بانکوک عازم سنگاپور می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیمهای ملی اعزامی کشورمان به اولین دوره  بازی های آسیایی نوجوانان سنگاپور که به منظور برگزاری اردوی آماده سازی و حضوری هر چه قدرتمند تر در این دوره از مسابقات  بیست و هشتم خرداد ماه عازم بانکوک شده بودند روز جمعه پنجم ماه جاری برای حضور در این رقابت ها راهی سنگاپور خواهند شد.
بر اساس این گزارش، تیمهای ملی نوجوانان کشورمان در رشته های شیرجه، شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، تیر اندازی و بسکتبال از روز یکشنبه رقابتهای  خود را در این دوره از مسابقات آغاز خواهند کرد.
گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی در سنگاپور حضور دارد و مرحله نخست این مسابقات را با موفقیت پست سر گذاشته و به مرحله بعد صعود کرد.

 

۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.