برگزاری نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست کمیته بین المللی المپیک

برگزاری نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست کمیته بین المللی المپیک
کمیته بین المللی المپیک با همکاری برنامه محیط زیست سازمان ملل و کمیته المپیک قطر، نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست را از تاریخ 30 ماه آوریل تا 2 ماه می سال 2011 در دوحه قطرتحت عنوان " بازی برای آینده ای هر چه سبزتر" برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طی این کنفرانس با اشاره به موفقیتهای اخیر زیست محیطی که در رابطه با جنبش های ورزشی می باشند به بازتاب چالش های آتی  و مشارکت های مباحث ورزشی با کنفرانس توسعه پایدار سال 2012 سازمان ملل می پردازد .

این کنفرانس در زمان استراتژیک خود یعنی درست قبل از فراخوان جهانی 20+ ریو 2012 که در ماه ژوئن یک سال بعد قرار است برگزار گردد و نیز بازیهای المپیک لندن2012 برگزار میشودکه در هر دو رویداد پایداری و ثبات را رکن اصلی دستورجلسه خود قرار داده اند که منجر به گردهمائی نمایندگانی از جهان ورزش، سازمانهای محیط زیست ، دانشگاه ها، دولتها، سازمانهای درون دولتی و بخش  خصوصی می شود.
طی این رویداد برنده جایزه محیط زیست و ورزش کمیته بین المللی المپیک سال 2011 که موفق به ابتکارات برجسته ای در زمینه محیط زیست و ورزش پایدار شده باشد، نیز اعلام خواهد شد.












 
۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ۱۴:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.