بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو و وزنه برداری؛افشار زاده:انتظار داریم تکواندو و وزنه برداری بهتر از دوره قبل در المپیک لندن نتیجه بگیرند

بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو و وزنه برداری؛افشار زاده:انتظار داریم تکواندو و وزنه برداری بهتر از دوره قبل در المپیک لندن نتیجه بگیرند
در هفته نخست کاری سال نو، بهرام افشار زاده با حضور در خانه تکواندو و سالن وزنه برداری از مسابقات انتخابی و اردوی تیمهای ملی فوق بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهرام افشار زاده صبح روز گذشته با حضور در خانه تکواندو از اردو و مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بازدید به عمل آورد.

در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو مردان که اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و ناظر کمیته در تکواندو، غلامحسن ذوالقدر دبیر فدراسیون، رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی نیز حضور داشتند بهرام افشار زاده ضمن مشاهده مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو ابراز امیدواری کرد تا هوگوپوشان کشورمان ضمن حضور مقتدرانه در رقابتهای آسیایی و جهانی پیش رو در سال جاری، موفق به کسب هر 4 سهمیه مردان و زنان برای حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک لندن شده و حتی در این دوره از بازیهای المپیک موفق تر از دوره قبل ظاهر شوند.

در ادامه دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با حضور در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی از اردوی آماده سازی وزنه برداران کشورمان نیز بازدید به عمل آورد.
بهرام افشار زاده در این بازدید که داراب ریاحی دبیر فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری نیز حضور داشتند، تصریح کرد:آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری آنهم در روزهای آغازین سال نو نشان می دهد مسئولان فدراسیون عزم جدی برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای پیش رو دارند.

وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه خود را از تیمهای ملی اعزامی به بازیهای کسب سهمیه المپیک اعلام کرده و هر آنچه که از دستش برآید برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات و بازیهای المپیک لندن انجام  خواهد داد و بالطبع انتظار می رود تا تیم ملی وزنه برداری کشورمان بتواند جدای از کسب سهمیه المپیک اینبار نتایج بهتری نسبت به دوره قبل در بازیهای المپیک لندن کسب کند .

افشار زاده اظهار داشت، جا دارد از زحمات مسئولین فدراسیون ، کادر فنی و وزنه برداران تشکر کنم چرا که شروع زود هنگام اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری خود نشان می دهد این عزیزان به حساسیت امر واقف بوده و به دنبال افتخار آفرینی برای کشورمان در عرصه قاره ای، جهانی و المپیک هستند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد:به بازدیدهای سر زده خود از اردوی تیمهای ملی مختلف ادامه داده تا ضمن بررسی برخی کمبودها در جهت برطرف کردن آن برآمده و همچنین این بازدیدها خود قوت قلبی برای مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان کشورمان باشد.
۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.