فدراسیون جهانی تکواندو برگزار می کند ؛ مسابقات بین المللی هنرهای کودکان

فدراسیون جهانی تکواندو در نظر دارد مسابقاتی را تحت عنوان مسابقات بین المللی هنرهای کودکان همزمان با مسابقات جهانی کره اردیبهشت ماه برگزار نماید .

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ فدارسیون جهانی تکواندو در نظردارد تحت شعار سال 2011 (صلح از طریق تکواندو ) و به مناسبت بازی های جهانی 2011 که در شهر گیونگجی کره برگزار خواهد شد ، مسابقاتی را تحت عنوان مسابقات "بین المللی هنرهای کودکان " برگزار کند .

مسابقات بین المللی هنرهای کودکان به منظور ارتقای صلح جهانی که یکی از اهداف المپیک می باشد برگزار می گردد و با جمع آوری کارهای هنری کودکان 10 تا 12 ساله از 192 عضو فدراسیون جهانی تکواندو صورت خواهد پذیرفت .

بنابر این فدارسیون جهانی تکواندو از کشورهای عضو در خواست نموده تا بهترین کارهای هنری را انتخاب و به این فدراسیون ارسال نماید .
طرح مسابقه هنری " صلح و تکواندو " می باشد و اندازه و روش کارها نیز آزاد است ضمن آنکه پرینت های کامپیوتری دراین مسابقات شرکت داده نخواهد شد .

اسامی برندگان نیز پس از اعمال نظر کمیته بررسی فدراسیون جهانی تکواندو در سایت رسمی اعلام و جوایز آنها نیز در جریان مسابقات جهانی پومسه  در 29- 31 جولای یا در روز جهانی صلح در 20 سپتامبر در سئول کره داده خواهد شد .
۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.