پیام تبریک علی‌آبادی و افشارزاده برای کسب سهمیه المپیک در تیراندازی

پیام تبریک علی‌آبادی و افشارزاده برای کسب سهمیه المپیک در تیراندازی
رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در پیام‌های جداگانه‌ای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن را توسط بانوی تیرانداز کشورمان در رقابت‌های جهانی استرالیا تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تبریک محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک آمده است: همزمان با آغاز سال نو خبر کسب سهمیه المپیک رشته تیراندازی از سوی بانوی تیرانداز کشورمان در رقابتهای جهانی استرالیا نشان از همت بالای ورزشکاران ما در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران عزیز در عرصه بین‌المللی دارد.

لذا کسب مدال و سهمیه المپیک لندن از سوی تیرانداز تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت‌های جهانی را به دولت، مسوولان فدراسیون تیراندازی و جامعه ورزش کشور و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و امید می رود در سال "جهاد اقتصادی" از سوی دیگر رشته های ورزشی کشورمان نیز شاهد کسب سهمیه المپیک 2012 لندن باشیم.

وی افزود: بدون تردید این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد مگر در سایه همدلی و تلاش‌های شبانه روزی مسوولان فدراسیون، زحمات کادر فنی و ورزشکاران عزیز که  امید می‌رود تا در آینده همچنان شاهد این موفقیت‌های بزرگ برای ایران عزیز در میادین بین‌المللی باشیم.

همچنین بهرام افشار‌زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تبریک کسب سهمیه المپیک از سوی  الهه احمدی در رقابت‌های جهانی استرالیا به مسوولان سازمان تربیت بدنی و ملت بزرگ ایران گفت: بدون تردید این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد مگر در سایه الطاف الهی و حمایت‌های بی‌دریغ مسوولان از مجموعه ورزش و تلاش‌های مسوولان فدراسیون تیراندازی و کادر فنی و بازیکنان، که جای تقدیر و تشکر دارد.

افشارزاده افزود: بار دیگرخداوند منان را شاکرم که در  آغاز سال نو ملت بزرگ ایران  شاهد موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در رشته‌ تیراندازی در جهان بودند.

وی ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات مسوولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش خود حضور شایسته‌ای در دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک و رویدادهای بین‌المللی سال جدید داشته باشند.

 
۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.