مهماندوست در گفتگو با سایت کمیته:بعد از 13فروردین انتخابی برگزار می کنیم

مهماندوست در گفتگو با سایت کمیته:بعد از 13فروردین انتخابی برگزار می کنیم
در حال حاضر اردوی تیم ملی در حال برگزاری است تا بعد از تعطیلات 13 و در حضور داوران بین امللی ،رقابتهای انتخابی درون اردوی برگزار شود.

رضا مهماندوست ،سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:زمان زیادی نداریم که بخواهیم آن را ازدست بدهیم از طرفی بغیر از تعطیلات اول عید تمرینات ملی پوشان را شروع کردیم تا بچه ها از شرایط بدنی و فرم مطلوب خود خارج نشوند .

وی ادامه داد:در وزن دوم بین یاسین اکبر نتاج و سعید امیری در وزن سوم بین رضا نادریان و فرشاد فروغی کیا و در وزن ششم بین مسعود حجی زواره و فرزاد عبداللهی انتخابی برگزار می کنیم تا در نهایت در هر وزن یک نفر برای اعزام به رقابتهای جهانی کره انتخاب شوند و تکلیف دیگر اوزان هم مشخص است.

مهماندوست در خلاتمه تصریح کرد:با توجه به تعدد ستارگان موجود در تیم ملی تکواندو همچون گذشته تنها ملاک ما برای حضور در تیم ملی و اعزام به رقابتهای برون مرزی همان برگزاری انتخابی است تا حرف و حدیثی نباشد به همین دلیل باید بعد از 13 فروردین با برگزاری مسابقات انتخابی تکلیف نفرات نهایی اعزام به جهانی کره مشخص  تا تمرکز تمرینی ما برای آماده سازی بچه ها بیشتر شود.
۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.