نایب قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک پکن:جابجایی برخی رکوردها در مسابقت تونس بیانگر سطح بالای رقابتها بود

سطح رقابتهای دوومیدانی 2009 تونس بسیار بالا و فراتر از حد انتظار بود بطوریکه شاهد جابجایی چند رکورد در این مسابقات بودیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛عبدالرضا جوکار نایب قهرمان پرتاپ نیزه بازیهای پارالمپیک 2008 با  بیان این مطلب،افزود: مسابقات دوومیدانی امسال تونس نسبت به سال گذشته این رقابتها هم از نظر تعداد کشورهای شرکت کننده و هم از نظر تعداد ورزشکاران متفاوت بود و به همین دلیل شاهد افزایش سطح فنی این مسابقات بودیم.
نایب قهرمان پارالمپیک 2008پکن خاطر نشان کرد :در بر خی از کلاس های این مسابقات، رکوردهای خوبی جابجا شد که نشانگر توجه و اهمیت کشورها و ورزشکاران شرکت کننده به مسابقات تونس است.
وی تصریح کرد: در تیم ایران "جواد حردانی" در رشته پرتاپ دیسک و در کلاس F38، رکورد پارالمپیک خود را حدود سه متر بهبود بخشید که مورد توجه همه حاضران قرار گرفت.
جوکار درخصوص عملکرد خودش در این مسابقات یاد آ ور شد: من در کلاس f53 پرتاب نیزه موفق شدم رکورد خود را در پارالمپیک  پکن ارتقا دهم و به عنوان قهرمان این کلاس، مدال طلای آن را از آن خود نمایم .
کاروان ورزشی جانبازان و معلولین با 17 ملی پوش در مسابقات بین المللی دوومیدانی 2009 تونس که از 30 خرداد ماه در این کشور در جریان بود، شرکت کرده و در مجموع موفق به کسب22 مدال شامل 19 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در این رقابتها شدند.

 

۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.