باقری: در رقابتهای قهرمانی آسیا به دنبال حداقل 4 مدال هستیم

باقری: در رقابتهای قهرمانی آسیا به دنبال حداقل 4 مدال هستیم
زمان اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا 18 فروردین است و ما طبق قانون تا 2 روز قبل از زمان برگزاری کنگره این مسابقات فرصت داریم تا لیست نهایی نفرات خود را برای اوزان مختلف معرفی کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اردونشینان تیم ملی وزنه برداری کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین آماده می کنند با نظر کادر فنی 5 روز استراحت خواهند کرد تا ضمن دیدار با خانواده های خود 2 روز نخست سال جدید را در کنار آنها سپری کنند.

 صبح پنجشنبه امروزآخرین جلسه تمرینی ملی پوشان زیر نظر کادر فنی برگزار می شود و پس از آن اردو به مدت 5 روز تعطیل خواهد بود. کوروش باقری با بیان اینکه کلیه اردونشینان باید صبح روز چهارشنبه سوم فروردین در محل کمپ تیم های ملی حاضر باشند، خاطرنشان کرد: «زمان اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا 18 فروردین ماه است و ما طبق قانون تا 2 روز قبل از زمان برگزاری کنگره این مسابقات فرصت داریم تا لیست نهایی نفرات خود را برای اوزان مختلف معرفی کنیم. به همین خاطر در آغاز دور پایانی تمرینات که سوم فروردین ماه خواهد بود هر 10 ملی پوش حاضر خواهند بود و پس از دو هفته تمرین، از میان آنها تیم 8 نفره وزنه برداری ایران معرفی خواهد شد.»

باقری با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در فاصله کمتر از یک ماه تا مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا، افزود: «تیم من تیمی جوان است که تعدادی از آنها در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت خواهند کرد. با این حال من از 50 درصد تیم در چین توقع کسب مدال دارم. طلای بهدا سلیمی که مسجل است اما بقیه نفرات هم این پتانسیل را دارند که 3 یا 4 مدال دیگر برای تیم ملی وزنه برداری به دست آورند.»
۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.