تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام سیراکوف بلغارستان شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام سیراکوف بلغارستان شد
در پایان رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که روزهای 19 تا 21 اسفندماه و در رده ای سنی جوانان در شهر وارنا برگزار شد، تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب 5 مدال طلا و 4 برنز با اقتدار قهرمان شد و تیم کشتی فرنگی جوانان نیز صاحب 2 مدال طلا و 3 برنز شد و پس از قزاقستان به مقام دوم رسید.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ در روز پایانی رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که در شهر وارنا و در رده ای سنی جوانان برگزار شد، بهزاد قاسمی و مجید علیاری فرنگی کاران اوزان 55 و 84 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال طلا شدند، در کشتی آزاد نیز جابر صادق زاده در وزن 120 کیلوگرم و مهران شیخی در وزن 55 کیلوگرم و بهنام احسان پور در وزن 60 کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شدند و علیرضا حاتمی در وزن 55 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
در کشتی فرنگی و در وزن 55 کیلوگرم بهزاد قاسمی که با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافته بود در دیدار پایانی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد، در این وزن 20 کشتی‌گیر حضور داشتند.

در وزن 84 کیلوگرم که 16 کشتی‌گیر حضور داشتند مجید علیاری نماینده کشورمان که با سه پیروزی مقابل حریفان خود به دیدار نهایی راه یافته بود در مسابقه پایانی نیز حریفی از کرواسی را ضربه فنی کرد و صاحب مدال طلا شد و در وزن 96 کیلوگرم نیز مهرداد بایندور در دور نخست مقابل حریفی از بلغارستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت در این وزن 13 کشتی‌گیر حضور داشتند.

در کشتی آزاد در وزن 120 کیلوگرم نیز که 6 کشتی‌گیر حضور داشتند جابر صادق زاده در دور نخست بینچو استویانوف از بلغارستان را شکست داد و با پیروزی مقابل حریف دیگر خود به دیدار فینال راه یافت.وی در دیدار پایانی نیز حریفی از بلغارستان را در دو تایم با نتیجه 13 بر صفر مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 50 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور داشتند مهران شیخی در دور نخست علی مصطفی از بلغارستان را شکست داد و در دیدار سرگروهی نیز با پیروزی مقابل علیرضا حاتمی دیگر نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت. شیخی در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر صفر نماینده فرانسه را مغلوب کرد وصاحب مدال طلا شد. حاتمی نیز برای کسب مدال برنز در دو تایم و با نتیجه 9 بر صفر حریفی از بلغارستان را شکست داد و به مقام سوم رسید.

در وزن 60 کیلوگرم نیز که 17 کشتی‌گیر حضور داشتند، بهنام احسان‌پور در دور اول براندون دیز از مکزیک را شکست داد و با پیروزی مقابل حریفان دیگر خود به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار پایانی با ضربه فنی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام سیراکوف بلغارستان در رده‌ی سنی جوانان از روز جمعه در شهر وارنا بلغارستان آغاز شده است که تیم ایران در کشتی آزاد توسط ابراهیم نصیری، مهران شیخی، بهنام احسان پور، حامد طالبی زرین کمر و جابر صادق زاده صاحب پنج مدال طلا و آرش دنگسرکی، نادر حامدی پور، امیر محمدی و علیرضا حاتمی صاحب چهار مدال برنز شد و در کشتی فرنگی نیز توسط بهزاد قاسمی و مجید علیاری صاحب دو مدال طلا و محمدرضا رضایی، حسین نوروزی و پژمان شاهبداغی صاحب سه مدال برنز شد.

۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.