تقدیر رییس فدراسیون بین المللی سه گانه از عملکرد ایران در این ورزش

تقدیر رییس فدراسیون بین المللی سه گانه از عملکرد ایران در این ورزش
خانم ماریسول کاسادو رییس فدراسیون بین المللی ورزش سه گانه در پیامی برگزاری نخستین همایش علمی سه گانه در ایران را به مسوولان فدراسیون ایران تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در نامه کاسادو آمده است: از برگزاری همایش علمی سه گانه در ایران هیجان زده شده ام چرا که توسعه علمی یکی از مهمترین بخشهای ما در ورزش سه گانه محسوب می شود.

وی افزود:‌ در دنیائی که همه در تلاش برای یافتن راههای مختلفی در جهت کاستن دقیقه ای از زمان شنا و یا زمان انتقال ورزشکاران شان هستند ، " علم "  می تواند نقش مهمی در این خصوص داشته باشد.

رییس بین اللملی ورزش سه گانه خاطرنشان کرد: من بر این باورم که استفاده از اصول علمی بنوبه خود بهترین راه است تا این ورزش المپیکی پویا را برای هر فردی ایمن نماید.

وی ابراز اطمینان کرد که این همایش توانسته گام های بلندی در ورزش سه گانه در ایران بردارد از این رو از مدیریت محمد علی صبور رییس  فدراسیون سه گانه ایران تشکر کرد.

کاسادو اظهار داشت: اولین همایش علمی سه گانه جهان قرار است از 4 تا 6 فروردین 1390  در شهر آلیسانت اسپانیا برگزار شود که فرصت مغتنمی برای ارائه نظریات و اندیشه هائی است که در آن همایش و در یک سطح بین المللی فراهم خواهد شد.
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.