شمشیربازان سابر دختران و فلوره پسران ششم شدند

تیم های شمشیربازی اسلحه سابر دختران و فلوره پسران کشورمان با قبول شکست برابر رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا در رده ششم ایستادند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در ادامه مسابقات تیمی شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بانکوک تایلند، تیم اسلحه سابر دختران جوان کشورمان که در دور مقدماتی در رده بندی نهایی ششم بودند به مصاف تیم هنگ کنگ با رده بندی سوم رفتند. شمشیربازان جوان ایران در این دیدار با نتیجه 22 بر 45 مغلوب این تیم آسیایی شرقی شده و از راهیابی به مراحل بالاتر بازماندند. این تیم در مجموع رده بندی این اسلحه ششم شد.

شیماسادات میرائی، محدثه طاهرخانی، قائزه رفیعی و پریماه برزگر ترکیب تیم ایران در این اسلحه را تشکیل می دادند. تیم اسلحه فلوره پسران ایران هم در نخستین مسابقه امروز خود  با نتیجه 40 بر 45 مقابل مالزی به برتری رسید و با کسب این پیروزی به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 38 بر 45 برابر این تیم شکست خورد  و نتوانست شانس حضور در جمع چهار تیم را بدست آورد. تیم اسلحه فلوره پسران ایران عنوان ششم آسیا را از آن خود کرد.  شایان طلوعی، علیرضا ادهمی، علیرضا سیلمانی و امید زمانی هم در این اسلحه برای کشورمان مسابقه دادند.
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.