شرکت کنندگان مرحله نیمه نهایی روئینگ قهرمان کشوری مردان مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور روئینگ مردان بعدازظهر دیروز 21 اسفندماه با پایان دور مقدماتی در پایگاه قهرمانی سنگاچین بندرانزلی ادامه یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بعدازظهر دیروز 21 اسفندماه 2 مسابقه باقیمانده از دور مقدماتی وزن آزاد و 2 مسابقه ماقبل نیمه نهایی سبک وزن انجام شد و قایقرانان شرکت کننده در دور نیمه نهایی مشخص شدند.

در ادامه مسابقات دور مقدماتی وزن آزاد در گروه 4 علیرضا اتابکی از تهران با زمان 8:50 دقیقه و سعید سعادتی از خراسان شمالی با زمان 9:01 از بین 5 قایقران به نیمه نهایی صعود کردند.
در گروه 5 دور مقدماتی ماده وزن آزاد نیز 5 ورزشکار حضور داشتند که میثم جوهری از آذربایجان غربی با زمان 8:45 و ولی الله بیگی از تیم ملی با زمان 8:49 به نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه مسابقات رقابت های ماقبل نیمه نهایی ماده سبک وزن در دو گروه برگزار شد و در گروه اول که با شرکت 3 قایقران راه یافته به این رقابت انجام شد، میلاد خسروانیان از فارس با زمان 9:02 به نیمه نهایی صعود کرد.

در آخرین مسابقه بعدازظهر دیروز رقابت گروه دوم ماقبل فینال سبک وزن با حضور 4 قایقران برگزار شد و حامد خدری از بوشهر با زمان 8:35 دقیقه به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
این مسابقات صبح و بعدازظهر امروز با برگزاری رقابت های نیمه نهایی و فینال به پایان خواهد رسید
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.