سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت:کریکت ایران ، پتانسیل بالایی دارد

سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت:کریکت ایران ، پتانسیل بالایی دارد
سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت ایران می گوید که بازیکنان مستعد زیادی در این رشته در ایران وجود دارند که اگر مورد حمایت قرار گیرند ، قطعا می توانند در عرصه مسابقات معتبر بین المللی به مقام های خوبی برسند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، " محمود رشید " د افزود : در سه ماهی که در ایران بودم به چند استان سفر کردم و علاقه مندی جوانان در گلستان ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به این رشته برایم جالب توجه بود .

وی اضافه کرد : مشکل اصلی کریکت در ایران فقدان زمین استاندارد است که یقین دارم اگر این نوع زمین در شهرهای مستعد احداث شود ، بزودی شاهد تحول کریکت خواهیم بود .

" رشید " همچنین گفت : در سال 89 ، تیم زیر 16 سال ایران در مسابقات آسیایی مالزی نایب قهرمان شد و به " سید یک " آسیا صعود کرد و تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات آسیایی تایلند برای نخستین بار در بین 12 تیم ، پنجم شد .

با ضرس قاطع معتقدم اگر بازیکنان تیم ملی کریکت ایران با زمین استاندارد آشنا بودند ، حتما در تایلند جزء 4 تیم اول آسیا قرار می گرفتند .

سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت در ادامه گفت :برای تیم زیر 16 سال ایران برنامه های ویژه ای داریم و تلاش می کنیم نفرات مستعد و جوان را به اردو های تیم ملی بزرگسالان دعوت کنیم تا آنها بتوانند پشتوانه های خوبی باشند .

وی فیزیک بالای بازیکنان را فاکتور مثبت آنان در کریکت دانست و گفت : در سالهای آینده کریکت ایران پیشرفت خوبی در عرصه آسیا خواهد داشت .

" رشید " درباره انتقال کریکت به فدراسیون انجمن های ورزشی اظهار داشت : پیشتر کریکت به عنوان زیر مجموعه و " کمیته " بود ولی اکنون به عنوان یک رشته مستقل فعالیت می کند . با علاقه مندی که در نزد رییس این فدراسیون دیدم ، به آینده کریکت امیدوارشدم . من باور دارم در آینده کریکت بعد از فوتبال در ایران ، جوانان بسیاری را بخود جذب خواهد کرد .

شایان ذکر است که  " محمود رشید " متولد سال  1956 در شهر کراچی است . وی در نقش بازیکن و مربی در تیم " یونایتد بانک " پاکستان فعالیت کرده و سابقه بازی در لیگ کریکت انگلیس و تایلند را نیز دارد .

نامبرده یکی از مربیان صاحب نام در آسیا به شمار می آید که قرار است از اول اردیبهشت ماه سال 90 ، قرار دادش را با تیم ملی کریکت ایران تمدید کند.

۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.