پناهی در گفتگو با سایت کمیته:برای تمامی کاراته کاران کشور بانک اطلاعاتی تشکیل می دهیم

پناهی در گفتگو با سایت کمیته:برای تمامی کاراته کاران کشور بانک اطلاعاتی تشکیل می دهیم
برای تمامی کاراته حاضر در کشور اعم از مربی، بازیکن ،پیشکسوت، مسئول سبک و داور یک بانک اطلاعاتی تشکیل داده و از سال آینده بر اساس همان بانک اطلاعاتی که داریم عمل می کنیم.


سید عباس احمد پناهی، رئیس فدراسیون کاارته ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: در گذشته تمامی آمارهای ما در خصوص کااراته بر اساس اطلاعات محدود و برداشت های نسبی بود ولی از سال آینده برای جامعه کاراته کشور بانک اطلاعاتی تشکیل داده و تمامی اعضای کاارته کشور باید مشخصاتشان در این بانک اطلاعاتی ثبت شود تا از این پس بر اساس کدی که به هر فرد می دهیم برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد:هدف از این کار بدست آوردن داده های آماری جامع و کامل از وضعیت فعلی کاراته کشور و انجام برنامه ریزی بر اساس این داده ها برای رشد و ارتقا کاراته کشور در داخل و خارج می باشد یعنی از این پس ما با کد سر و کار داریم.

پناهی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی مدیر تیمهای ملی کاراته را معرفی خواهد کرد می گوید:ما منتظر استعلام سازمان تربیت بدنی هستیم به هر حال این یک قانون و است و نمی توان به صرف عجله داشته در کار خارج از مجاری قانون عمل کرد اگر همین امروز استعلام سازمان بدستمان برسد مدیر تیمهای ملی را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص نیامدن پترویچ مربی تیم ملی کاراته بانوان صربستان به ایران گفت:ما اقدامات لازم را انجام داده و حتی برای این مربی بلیت هم گرفتیم ولی وی نتواست بنا بر دلایل شخصی به ایران سفر کند و منتظریم تا ببینیم وی چه تاریخی را برای ورود به کشورمان اعلام می کند. به هر حال تلاش ما حضور قدرتمندانه تیم ملی بانوان در رقابتهای رسمی است و بالطبع باید از داشتن مربیان روز دنیا در این زمینه بهره ببریم.

پناهی در پاسخ به این سئوال که آیا صحبت های کانکاسیس رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی مبنی بر اینکه هنوز تغییرات لازم در داوری برای حضور بانوان محجبه  در رقابتهای رسمی ایجاد نشده می گوید:البته رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی درست می گوید چرا که هنوز حضور کاراته کاران محجبه در رقابتهای رسمی بصورت قانون در فدراسیون جهانی  ثبت نشده  و این امر مستلزم تلاش بیشتر است ولی همینکه که بانوان ما با حجاب اسلامی توانستند در دور رویداد  رسمی شرکت کرده و مدال هم بگیرند یک موفقیت است و ما بازهم حضور بانوان محجبه را در مسابقات دیگر پیگیری  خواهیم کرد.

۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.