شاهرخ کشاورز بعد از مسابقات جام دیویس در گفتگو با سایت کمیته : دیدار بعدی ما مقابل جزایر پاسفیک خواهد بود

شاهرخ کشاورز بعد از مسابقات جام دیویس در گفتگو با سایت کمیته : دیدار بعدی  ما مقابل جزایر پاسفیک خواهد بود
دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران پس از باخت 3 بر 2 مقابل اندونزی دیدار بعدی تیم ملی تنیس کشورمان را مقابل جزایر پاسفیک در تیرماه سال آینده به میزبانی آن کشور عنوان کرد .

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : رقابت ایران در مقابل اندونزی بسیار سخت بود چراکه اندونزی در گروه دسته یک آسیا بود که به دست دو سقوط کرده بود و تنیس ایران هم از دست 3 به دست 2 صعود کرده بود که بالطبع تنیس بازان اندونزی از توان بالاتری برخوردار بودند اما تنیس بازان ما نیز خوب کار کردند و رقابت های خوبی داشتند.
وی افزود : برنامه تمرینات تیم ملی را قطع نخواهیم کرد و اردوی مجدد ملی پوشان را از هفته آینده آغاز می کنیم و برای عید نوروز هم تعطیلی حداکثر 3 روزه خواهیم داشت و مجددا تمرینات را از سر می گیریم تا ملی پوشان بتوانند در تیر ماه با تمام توان مقابل جزایر پاسفیک ظاهر شوند.
کشاورز در خاتمه تصریح کرد : هم اکنون آقای طاهری بعنوان مربی در کنار تیم حضور داشته و هدایت ملی پوشان را برعهده دارد . بعد از کمپ بانکوک که حدود 2 ماه قبل به مدت 3 هفته برای تنیس بازان تدارک دیده شده بود واقعا پیشرفت ملی پوشان چشمگیر بود و من فکر می کنم اگر با همین روند تمرینات ادامه یابد شاهد پیشرفت خوبی در تنیس کشورمان خواهیم بود.
 

۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.