جابا جیوریک، سرمربی تیم ملی تپانچه: شخصیت جدیدی را برای ملی‌پوشان تپانچه ایجاد می‌کنم

جابا جیوریک، سرمربی تیم ملی تپانچه: شخصیت جدیدی را برای ملی‌پوشان تپانچه ایجاد می‌کنم
سرمربی جدید مجارستانی تیم ملی تپانچه ایران گفت: اولین کارم این است که شخصیت جدیدی را برای تیراندازان تپانچه به وجود بیاورم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛جابا جیوریک که به تازگی قراردادش را با فدراسیون تیراندازی برای هدایت ملی‌پوشان تپانچه ایران به ثبت رسانده است، در مورد شرایط آمادگی ملی‌پوشان تپانچه قبل از اعزام به جام جهانی سیدنی استرالیا گفت:‌ به تازگی به تیم ملی تپانچه ایران ملحق شدم، اما در همین مدت کوتاه هم تعدادی تیرانداز با استعداد شناسایی کردم. خبر خوب این است که آنها به سختی کار می‌کنند و من به آینده خوشبین هستم.

وی ادامه داد: مشکلات فنی از جمله بحث مهمات در ایران وجود دارد که باید به هر شکل ممکن برطرف شود. اگر این اتفاق بیافتد می‌توان در آینده نزدیک تیراندازان تپانچه را به سطح بین‌المللی رساند.

جیوریک در مورد برنامه‌هایش برای پیشرفت تیراندازان تپانچه و همسطح شدن آنها با تفنگی‌ها تأکید کرد: اولین کارم این است که شخصیت جدیدی را برای تیراندازان تپانچه به وجود بیاورم.

سرمربی جدید 44 ساله مجارستانی تیم ملی تپانچه در مورد کسب سهمیه المپیک 2012 لندن توس ملی‌پوشان این رشته گفت: در حال حاضر این یک آرزو است، چراکه امروز بین نتایج تیراندازان ایران با سطح اول جهان برای گرفتن سهمیه المپیک فاصله وجود دارد، اما 2 تا 3 تیرانداز هستند که می‌توان برای رسیدن به سطح بین‌المللی در کوتاه مدت روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم سهمیه بگیریم این امکان در سیدنی نخواهد بود و این امید وجود دارد که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2012 این سهمیه را به دست بیاوریم. در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک احتیاج به شانس داریم و در صورتی می‌توانیم به این شانس متکی باشیم که ملی‌پوشان بتوانند نتایج بین‌المللی کسب کنند.

جیوریک در مورد اینکه نقش لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی تفنگ برای حضور وی در ایران تا چه اندازه بوده است؛ گفت: از وقتی که 11 ساله بودم لازلو را می‌شناسم و حتما وی در آمدن من تأثیرگذار بوده است. لازلو استاد من در دانشگاه بود و 15 سال در سطوح مختلف با یکدیگر کار کرده‌ایم. اگر نگویم لازلو بهترین مربی جهان است، اما حتماً وی از بهترین مربیان تفنگ جهان به شمار می‌رود.





۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.