برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی کشور؛نوجوانان اپه ایست صاحب گردن آویز نقره شدند

برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی کشور؛نوجوانان اپه ایست صاحب گردن آویز نقره شدند
تیم ملی شمشیربازی اپه پسران کشورمان در رده سنی نوجوانان توانست در مسابقات بخش تیمی پیکارهای آسیایی تایلند به مرحله فینال راه یابد و عنوان نایب قهرمان این پیکارها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  تیم ملی شمشیربازی اپه نوجوانان کشورمان در دیدار فینال پیکارهای آسیایی تایلند در  یک دیدار حساس و نفس گیر مقابل ملی پوشان ژاپنی نتیجه را با حداقل تفاضل ضربه 45 بر44 واگذار کرده و در عین شایستگی به مدال نقره این مسابقات دست یافتند.

بر اساس این گزارش: با توجه به آنکه ترکیب نوجوانان ملی پوش اسلحه اپه کشورمان توانستند پیکارهای اپه انفرادی نتایج قابل توجهی را کسب کنند در رنکینگ اولیه مسابقات تیمی  جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند و به همین دلیل طبق قرعه کشی بازی اول را با قرعه استراحت مواجه شده و در دومین رویارویی خود موفق به شکست شمشیربازان هندوستان با نتیجه 45بر22 شدند شمشیربازیان آینده ساز ایرانی برای راهیابی به فینال این پیکارها بازی حساس و سنگینی را مقابل تیم ملی قزاقستان یکی از قدرتهای  انجام دادند و با نتیجه نزدیک 43بر45 به عنوان تیم پیروز پیست را ترک کرده و به مرحله فینال راه یافتند.

گفتنی است: ،اعضای تیم ملی شمشیربازی نوجوانان کشورمان در اسلحه اپه را علیرضا کنعانی، میرسالار کامجو ، حسین جعفری و محمد شجاعی تشکیل دادند.

۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.