لازلو سوچک، سرمربی مجاری تیم ملی تفنگ ایران: 2 تا 3 سهمیه المپیک را در جام جهانی تیراندازی کسب می‌کنیم

لازلو سوچک، سرمربی مجاری تیم ملی تفنگ ایران:   2 تا 3 سهمیه المپیک را در جام جهانی تیراندازی کسب می‌کنیم
سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: قول دادن در تیراندازی سخت است، اما اطمینان دارم در رشته تفنگ می‌توانیم 2 تا 3 زن را در جمع المپیکی‌ها داشه باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،لازلو سوچک مورد سطح آمادگی ملی‌پوشان تیراندازی اهداف ثابت قبل از اعزام به جام جهانی استرالیا گفت: در رشته تفنگ بادی که هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارم، زنان در سطح آمادگی بالایی قرار داشته و به نحوی به بالاترین سطح جهانی نزدیک هستند. به همین دلیل ما باید در این مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم سطح آمادگی تیراندازان‌مان را نشان داده و رقابتی را با تیراندازان سطح بالای جهان در جام جهانی استرالیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیراندازان مرد تفنگ بادی نیز در حال پیشرفت هستند و نیاز دارند تا برای رشد بهتر، به طور حتم در مسابقات بین‌المللی که در پیش‌رو داریم شرکت کنند تا تعادلی را بین مسابقات سطح بالا و تمرینات‌شان به وجود بیاورند.

سوچک در مورد حضور چاوا ویوریک، سرمربی جدید مجارستانی تیم ملی تپانچه گفت: این مربی در سطح بالای جهانی قرار دارد و به تازگی کار خود را با تیم ملی تپانچه آغاز کرده است. با حضور ویوریک مطمئناً به زودی پیشرفت را در بین تیراندازان رشته تپانچه خواهید دید.

سرمربی تیم ملی تفنگ بادی ایران در مورد شانس کسب سهمیه المپیک 2012 لندن برای تیراندازان کشورمان از مسابقات جام جهانی عنوان کرد: در تیراندازی قول دادن کار آسانی نیست، اما مطمئنم که می‌توانیم سهمیه‌های المپیک بیشتری را به جز سهمیه‌ای که مه لقا جام بزرگ در مونیخ کسب کرد، به دست آوریم.

وی تصریح کرد: اطمینان دارم در رشته تفنگ می‌توانیم 2 تا 3 زن را در جمع المپیکی‌ها داشه باشیم، ضمن اینکه مردان تیرانداز در همین رشته می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه المپیک 2012 لندن را به طور جدی هدف قرار داده و آن را کسب کنند. البته برای تحقق این هدف برای مردان، آنها باید حتما قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا در مسابقات بین‌المللی از جمله جام‌‌های جهانی شرکت کنند.
 





۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال كنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.