سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان:برای جام سیراکوف 11 نفر را انتخاب کرده‌ایم

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان:برای جام سیراکوف 11 نفر را انتخاب کرده‌ایم
ناصر نوربخش با بیان اینکه شرایط سومین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی جوانان بسیار رضایت‌بخش بوده است گفت: این اردو برخلاف اردوی قبل در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و فرصت بسیار مناسبی بود تا آمادگی فرنگی‌کاران خود را بالا ببریم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در این رابطه اظهار کرد: برای شرکت در جام سیراکوف بلغارستان اسامی 11 فرنگی‌کار را به فدراسیون کشتی اعلام کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز در جریان این اردو بر روی مسائل آموزشی تاکتیکی تأکید داریم. همان‌طور که قبلا نیز گفته بودم هدف ما این است که در جام سیراکوف فرنگی‌کاران ما تجربیات بیشتری را کسب کنند و نتیجه‌گیری برای ما اصلا مهم نیست. ما در جام یادگار امام (ره) نیز همین موضوع را دنبال کردیم به طوری که می‌خواستیم برخی جوانان ما با کشتی‌ گرفتن در این مسابقات بین‌المللی آبدیده‌تر شوند.

وی افزود: همین که فردی مثل محسن قاسمی در جام یادگار امام (ره) آن طور کشتی می‌گیرد برای ما کافی است او کشتی‌گیر بسیار خوبی است که در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

نوربخش با بیان اینکه تا قبل از اعزام به مسابقات جام سیراکوف به دلیل جلوگیری از مصدومیت‌های احتمالی در تمرینات فشار زیادی را بر فرنگی‌کاران اعزامی نخواهند آورد تصریح کرد: در هفته‌ی افت فشار تمرینات قرار داریم و تا مسابقات بلغارستان روی همین مسائل آموزشی بیشتر کار خواهیم کرد.

۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.