حسین رضازاده: سلیمی پاداش ویژه ای از فدراسیون دریافت خواهد کرد

حسین رضازاده: سلیمی پاداش ویژه ای از فدراسیون دریافت خواهد کرد
حسین رضازاده موفقیت بهداد سلیمی در مهار وزنه 214 کیلوگرم حرکت یکضرب دسته فوق سنگین را تبریک گفت و آرزو کرد این وزنه بردار خوش آتیه در سال آینده بتواندرکوردهای بهتری را در دسته فوق سنگین به ثبت برساند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین رضازاده موفقیت بهداد سلیمی در مهار وزنه 214 کیلوگرم حرکت یکضرب دسته فوق سنگین را تبریک گفت و آرزو کرد این وزنه بردار خوش آتیه در سال آینده بتواند ضمن کسب دو طلای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، رکوردهای بهتری را در دسته فوق سنگین به ثبت برساند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که هم اکنون برای شرکت در اجلاس سالیانه کنفدراسیون وزنه برداری اسیا در تاشکند ازبکستان به سر می برد، درباره واکنش به شکسته شدن رکورد حرکت یک ضرب دسته فوق سنگین جهان توسط بهداد سلیمی گفت: «خوشحالم که تلاش های این جوان در کنار زحمات کوروش باقری و البته های حمایت های فدراسیون سرانجام به بار نشست و آن اتفاقی که همه منتظرش بودیم رخ داد. خود من به شخصه برای اینکه بهداد سلیمی حتی در تمرینات هم بتواند رکودهای جهان را ارتقا ببخشد برای او پاداش نقدی در نظر گرفته بودم و فکر می کنم همین انگیزه ها به بهداد کمک کرد تا در کنار زحمات خودش و کادر فنی، بیاید و وزنه 214 کیلوگرم را که واقعا وزنه با ارزشی است در مسابقات بالای سر ببرد.»

وی افزود: «سلیمی بابت این رکوردشکنی پاداش ویژه ای از فدراسیون وزنه برداری دریافت خواهد کرد. البته این پاداش ویژه تر هم خواهد شد اگر او بتواند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و جهان که سال آینده برگزار می شود رکوردهای بهتری را از خود به جای بگذارد. من این موفقیت بزرگ را به سلیمی و خانواده وزنه برداری تبریک می گویم و آرزوی می کنم این جوان خوش آتیه بتواند در کنار دیگر ملی پوشان وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان به اهدافش که همان قهرمانی و کسب مدال طلا است دست پیدا کند.»

رضازاده پیرامون اجلاس سالیانه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و انتخاباتی که قرار است روز پنجشنبه در تاشکند برگزار شود نیز گفت: «خداراشکر همه چیز در ازبکستان به خوبی پیش می رود و ما امیداریم با کسب حداکثر کرسی های ممکن به ایران برگردیم.»

وی در پاسخ به اینکه از میان او و علی مرادی کدام یک شانس بیشتری برای کسب آرا لازم و برنده شدن در انتخابات دارد، خاطرنشان کرد: «من با علی مرادی رقابتی ندارم، چون او برای پست های ریاست و دبیرکلی آسیا نامزد شده و من در پست های نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی. البته از بین ما دو نفر فقط یک نفر شانس انتخاب شدن دارد. با این حال وظیفه خود می دانیم که از علی مرادی حمایت کنم. رای فدراسیون وزنه برداری برای انتخابات ریاست و دبیر کلی، علی مرادی است و امیدوارم دیگر کشورها نیز او را به عنوان نامزد اصلح انتخاب کنند.»

اجلاس سالیانه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا روز 18 اسفند با برپایی جلسه ای با حضور روسای فدراسیون های وزنه برداری آسیا، جهت طرح پیشنهادات در خصوص ایجاد تغییر و تحول در اساسنامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا آغاز می شود و روز 19 اسفند نیز انتخابات به منظور معرفی رئیس، دبیر کل، 6 نایب رئیس، 6 عضو هیات اجرایی، 6 عضو کمیته فنی، 6 عضو کمیته تحقیقات و پژوهش، 6 عضو کمیته پزشکی و 2 نفر حسابرس برگزار و همان روز هم جلسه ای با حضور اعضای جدید کنفدراسیون وزنه برداری آسیا تشکیل می شود.

از کشورمان علی مرادی برای پست دبیرکلی، حسین رضازاده برای پست های نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی، داراب ریاحی برای عضویت در کمیته فنی، مصطفی حکمت پور برای عضویت در کمیته تحقیقات و پژوهش و اصغر شهابی برای عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری اسیا نامزد شده اند.

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.