وزیری در گفتگو با سایت کمیته:شاید برای تیم ملی اسکیت هاکی یک مربی از کشور چک بیاوریم

وزیری در گفتگو با سایت کمیته:شاید برای تیم ملی اسکیت هاکی یک مربی از کشور چک بیاوریم
برای حضور مقتدرانه هر چه بیشر تیم ملی اسکیت هاکی در رقابتهای جهانی ایتالیا، از تجربیات یک مربی بین المللی برای کادر فنی استفاده خواهیم کرد.


جمشید وزیری، رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: در حال حاضر تیم ملی اسکیت هاکی مرحله اول اردوی خود را پشت سر گذاشته که از سال آینده تمرکز کادر فنی برای روی تمرینات بیشر می شود و حتی رایزنیهایی با یک مربی خوب از کشور چک داشته تا چند مدتی به عنوان مشاور در کنار کادر فنی تیم ملی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هدایت تیم ملی اسکیت هاکی در رقابتهای جهانی ایتالیا بر عهده مربی که از کشور چک  می آید خواهد بود گفت:خیر! هدایت تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان در رقابتهای جهانی ایتالیا بر عهده کادر فنی داخلی خواهد بود ولی از تجربیات این مربی با توجه به اینکه می تواند تنها دو هفته مستدر در کنار تیم ملی باشد به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت در خاتمه ضمن اشاره به این مطلب که هدف فدراسیون این است که با تمام توان در رقابتهای قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا ظاهر شود می گوید: رقابتهای جهانی اسکیت آسیا شهریور ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی اسکیت ایران در دو بخش بانوان و آقایان با 20 بازیکن  راهی این رقابتها خواهد شد.
۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.