به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا؛قایقرانان تیم ملی کانوپولوی بانوان سومین مرحله اردوی خود را آغاز کردند

به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا؛قایقرانان تیم ملی کانوپولوی بانوان سومین مرحله اردوی خود را آغاز کردند
سومین اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان جهت آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2011 از فردا 15 اسفند ماه در آستانه اشرفیه استان گیلان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم کانوپولوی بانوان در پی آن است تا با تکرار قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، حضوری قدرتمند و موفق در مسابقات قهرمانی جهان داشته باشد. مسابقات قهرمانی آسیا 2011 خرداد ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد و تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان با برگزاری اردوهای مستمر و بلند مدت خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کند. مربیان تیم تلاش می کنند تا با استفاده از امتیاز میزبانی و قهرمانی در این رقابت ها بار دیگر نشان دهند که فراتر از آسیا هستند و به مقام های جهانی می اندیشند.

امید رفیع نیا مربی و شایسته مولوی نیا کمک مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان هستند.

15 قایقران از 7 استان کشور به این اردو دعوت شده اند. دلارام رائی مرزآبادی، الهام صفری، فرشته حسینی و ناهید رحیمی از تهران، الهه پورعبدیان، میترا خبازعاشور از گیلان، بهنوش رحمانی، شیوا مولوی نیا، ریحانه عمرو و فاطمه کشانی از اصفهان، جمیله و الهام طهماسبی از مازندران، الهام تحقیقی از خراسان رضوی، سونیا گماری از کرمانشاه و مریم زنبق از البرز در این اردو حاضر خواهند بود.

۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.