دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با سایت کمیته : جام دیویس از مهمترین مسابقات تنیس جهانی است

دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با سایت کمیته : جام دیویس از مهمترین مسابقات تنیس جهانی است
دبیر فدراسیون تنیس رقابت های جام دیویس را جزء مهمترین مسابقات تنیس از نظر فدراسیون جهانی عنوان کرد که با حضور تنیس بازانی از 130 کشور جهان به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می گردد این رقابت ها در ایران با حضور تنیس بازانی از اندونزی از روز گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : مسابقات جام دیویس در ایران روز گذشته با 2 رقابت انفرادی تنیس بازان کشورمان در مقابل اندونزی آغاز شد و با امتیاز 1 – 1 پایان یافت و مرحله بعد آن عصر امروز بصورت مسابقه دو نفره برگزار می گردد و 2 رقابت انفرادی نیز فردا انجام خواهد شد.

وی افزود : نمی توانم نتیجه این مسابقات را پیش بینی کنم ولی می توانم بگویم اگر مسابقات دو نفره امروز را ببریم احتمال برد بسیار زیاد خواهد شد .

کشاورز ادامه داد :  می توانم با اطمینان بگویم که تنیس بازان ما از آمادگی کامل برخوردارند و این موضوع در رقابت روز گذشته آنها کاملا مشهود بود. بازیکنان انگیزه کافی را دارند و به قدر کافی نیز تمرین کرده اند و در برابر اندونزی که قابلیت های بالایی دارد نیز حرفی برای گفتن دارد. 

وی گفت : این رقابت ها در رنکینگ جهانی بچه ها اثیر دارد و جزء مهم ترین مسابقات جهانی تنیس است که همزمان با حضور 130 کشور در سراسر دنیا برگزار می گردد. مرحله بعد این رقابت هانیز  تیرماه  سال آینده انجام خواهد گرفت و ما با یکی از تیم های تایلند یا جزایر پاسفیک (از قاره اقیانوسیه) روبرو خواهیم شد که میزبان نیز یکی از این کشورها خواهد بود .

۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.