اوجاقی در گفتگو با سایت کمیته:خداحافظی از دنیای مسابقات تیم ملی مرگ یک ورزشکار نیست

اوجاقی در گفتگو با سایت کمیته:خداحافظی از دنیای مسابقات تیم ملی مرگ یک ورزشکار نیست
من در مسابقات بین الملی جام پارس کیش بطوری رسمی از دنیای مبارزه در تیم ملی ووشو (ساندا) خداحافظی می کنم اما معتقدم خداحافظی از تیم ملی مرگ یک ورزشکار نیست.

حسین اوجاقی، کاپیتان اسبق تیم ملی ووشو در ساندا که بیش از 15 نشان طلا نقره و برنز آسیایی و جهانی  در کلکسیون افتخارات خود دارد ضمن بیان این مطلب در خصوص خداحافظی رسمی از دنیای مسابقات تیم ملی ووشو در جام پارس ،به سایت کمیته ملی المپیک گفت:خیلی ها معتقدند برای یک ورزشکار خداحافظی از دنیای مسابقه مرگ اول اوست در حالیکه من چنین اعتقادی ندارم چرا که حال باید تمامی تجربیات خود را به عنوان مربی و یا مدیر تیمهای ملی در اختیار جوانان و مربیان دیگر قرار دهم و از این بابت به هیچ وجه احساس ناراحتی نمی کنم.

وی ادامه داد:به هر حال در این مدت 15 سالی که در تیم ملی ووشو برای ایران عزیز افتخار آرفرینی کردم باید بتوانم دانسته ها و تجربیات خود را در اختیار دیگر هموطنان خود قرار دهم اگر چه خداحافظی از دنیای مبارزه در قالب تیم ملی برایم سخت است ولی شاید بطور انفرادی در تورنمنت های  آزاد آسیایی و جهانی شرکت کنم اما در تیم ملی باید تمرکزم بر روی آماده سازی نفرات جوان و تازه وارد به اردو باشد.

مدیر فنی تیم های ملی ووشو در خاتمه تصریح کرد:نمی دانم به هنگام مراسم رسمی خداحافظی از دنیای مبارزات تیم ملی چه حسی به من دست خواهد داد ولی این مراسم برایم تولدی دیگر است تا بتوانم حال به عنوان مربی داشته های خود را در اختیار دیگر ووشو کاران و مربیان جوان قرار داده و دینم را به کشورم ادا کنم.

زمانی یک قهرمان می میرد که نتواند بعد از سالها افتخار آفرینی با تکیه بر داشته های خود نفرات جدیدی را در رشته خود به جامعه کشورش تقدیم کند برای من خداحافظی از دنیای تیم ملی مرگ نیست بلکه تولدی جدیدی است برای کمک به ورزش کشورم.
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.