قدمی: اردوها تا روز اعزام به تایلند طبق روال ادامه می یابد

قدمی: اردوها تا روز اعزام به تایلند طبق روال ادامه می یابد
سرپرست کاروان اعزامی به تایلند گفت: به تعویق افتادن رقابتها هیچ تاثیری در روند آماده سازی تیمها نخواهد داشت و اردونشینان تا زمان اعزام برنامه های آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.
مهدی قدمی سرپرست کاروان اعزامی به اولین دوره بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی در گفتگو با سایت خبری کمیته ملی المپیک اظهار داشت: به تعویق افتادن بازیها به دلیل مسایلی که در شهر بانکوک ایجاد شده امری اجتناب ناپذیر بود و خوشبختانه شورای المپیک آسیا نیز با هماهنگی ستاد برگزاری و کشورهای شرکت کننده تصمیم مناسب و خوبی را اتخاذ کرد.
وی ادامه داد: تمامی برنامه های آماده سازی 8 رشته اعزامی ما برای اعزام در روز دوم اردیبشهت تنظیم شده بود که با توجه به تغییر زمان برگزاری، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیمی اتخاذ کردند که طی آن فدراسیونها باید اردوهای خود را تا تاریخ جدید اعزام مدیریت نمایند.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به سطح بالای پیکارها اظهار داشت: همانطور که دست اندرکاران رشته های رزمی واقف هستند قدرت ورزشهای رزمی جهان در شرق آسیا متمرکز شده و مطمئنا حضور تمامی آنها در بانکوک باعث خواهد شد تا مسابقاتی در سطح رقابتهای جهانی را شاهد باشیم. تیم های ما نیز طبق روال برنامه های آماده سازی خود را ادامه می دهند تا با نهایت آمادگی در این بازیها حضور یافته و دست پر به کشور بازگردند.
وی در پایان گفت: هنوز برنامه تفصیلی جدید بازیها به دستمان نرسیده اما به محض وصول در اختیار کادر فنی تیم ها قرار خواهیم داد تا برنامه ریزی لازم را بعمل آورند. کمیته ملی المپیک و ستاد تدارکاتی تمامی حمایت خود را از تیم ها و اردوها بعمل می آورند تا زمینه نتیجه گیری هر چه بهتر کاروان اعزامی مهیا شود.
۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.