سومین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی جوانان برگزار می شود

در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا 2011 در تهران قایقرانان تیم ملی جوانان کانوپولو در دریاچه آزادی از امروز 10 اسفند ماه سومین مرحله اردوی خود را آغاز می کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی جوانان که در 2 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی و تایوان موفق شد ضمن کسب 2 مدال طلا بر قله کانوپولوی آسیا بایستد برای تکرار قهرمانی خود کار سختی را پیش رو دارد . این تیم با ترکیب کاملاً جدید، جوان و کم تجربه از لحاظ حضور در مسابقات برون مرزی، این بار در تهران به مصاف حریفان خود خواهد رفت تا ضمن استفاده از میزبانی بار دیگر برای سومین سال متوالی پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز درآورده و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

شایان ذکر است، تیمهای اول تا سوم در رده سنی بزرگسالان و تیم اول در رده سنی جوانان در این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست خواهند آورد.

این اردو از امروز 10 اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا 20 ماه جاری ادامه خواهد داشت . مهرداد راشدی مربی و علیرضا قهاریان به عنوان کمک مربی 13 قایقران از 10 استان کشور را به این اردو فراخواندند. مسعود آهنین جان و مهدی ورزنده از گیلان، امید بابازاده و هانی دشتی از مازندران، محمد رضا محمد و رائین ربیعی از تهران، نیما حجتی از اصفهان، رسول امینی از مرکزی، امید آسمانی از آذربایجان شرقی، رضا دباغ اویسی از اردبیل، محسن دلفان از لرستان، سعید اردلانی از کرمانشاه و مهرداد جافری از البرز در این مرحله از اردو حاضر هستند.
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.