سرپرست تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان در گفتگو با سایت کمیته: پس از اتمام لیگ به جام ملت های آسیا که انتخابی المپیک لندن است می اندیشیم

سرپرست تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان در گفتگو با سایت کمیته: پس از اتمام لیگ  به جام ملت های آسیا که انتخابی المپیک لندن است می اندیشیم
حسن نوربخش ملی پوشان را هم اکنون درگیر لیگ داخلی کشور و لیگ غرب آسیا دانست و گفت پس از پایان لیگ ها تیم ملی را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا که تنها کشور اعزامی از آسیا را به المپیک 2012 لندن تعیین می کند و به میزبانی رقیب سرسختمان چین برگزار می گردد آماده می کنیم.



حسن نوربخش سرپرست تیم ملی بزرگسالان بسکتبال در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : طبق برنامه قرار بر این بود که لیگ داخلی تا 26 اسفند ماه به پایان برسد و از 15 فروردین نیز مسابقات play off را آغاز کنیم و تا 15 اردیبهشت ماه پایان یابد. پس از آن نیز تمرینات و اردوهای تیم ملی را  شروع کنیم ولی به دلیل تداخلی که در بازی های لیگ غرب آسیا و لیگ خودمان به وجود آمد و دو تیم مهرام و ذوب آهن که در لیگ غرب آسیا نیز بازی می کنند هر کدام از این تیم ها  6 بازی معوقه دارند و برنامه را این طور تغییر دادیم که از 8 فروردین تیم ها بازی های معوقه را انجام دهند و از اول تا آخر اردیبهشت نیز بازی های Play off را برگزار نمائیم .

وی در ادامه افزود : از اول خرداد ماه نیز اردوی تیم ملی را شروع می کنیم تا ملی پوشان کشورمان برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا که به میزبانی چین برگزرا می شود آماده گردند . از آنجا که کشور میزبان مهمترین و نیرومند ترین حریف ماست و ازبین تیم های شرکت کننده تنها یک تیم جواز حضور در المپیک 2012 لندن را خواهد داشت این رقابت ها بسیار حساس و مهم خواهد بود.

حسن نوربخش در مورد زمان مسابقات جام ملت های آسیا نیز گفت : زمان این مسابقات مرداد ماه تعیین شده بود ولی به دلایلی این زمان تغییر کرد و 15 شهریور اعلام شد که این موضوع برای ما خبر خوبی است و معوقات ما طبق برنامه قبلی را جبران می کند.

وی در پایان تاکید کرد : سعی ما بر این است که اردوها و بازی های تدارکاتی مختلفی برای ملی پوشان ترتیب دهیم تا با آمادگی هرچه تمام تر در این رقابت ها حضور یابند.

۱۰ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.