رضازاده برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون آسیا جمعه به تاشکند می رود

رضازاده برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون آسیا جمعه به تاشکند می رود
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به همراه دیگر نامزدهای ایرانی شرکت در انتخابات اجلاس سالیانه کنفدراسیون وزنه برداری روز جمعه تهران را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک می کنند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  اجلاس سالیانه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای تعیین رئیس، دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیات اجرایی و کمیته های فنی، تحقیقات و پژوهش و پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با حضور نمایندگانی از تمام کشورهای آسیایی برگزار می شود.

اجلاس سالیلانه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا روز 18 اسفند با برپایی جلسه ای با حضور روسای فدراسیون های وزنه برداری آسیا، جهت طرح پیشنهادات در خصوص ایجاد تغییر و تحول در اساسنامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا آغاز می شود. روز 19 اسفند انتخابات به منظور معرفی رئیس، دبیر کل، 6 نایب رئیس، 6 عضو هیات اجرایی، 6 عضو کمیته فنی، 6 عضو کمیته تحقیقات و پژوهش، 6 عضو کمیته پزشکی و 2 نفر حسابرس برگزار و همان روز هم جلسه ای با حضور اعضای جدید کنفدراسیون وزنه برداری آسیا تشکیل می شود.

از کشورمان علی مرادی برای پست دبیرکلی، حسین رضازاده برای پست های نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی، داراب ریاحی برای عضویت در کمیته فنی، مصطفی حکمت پور برای عضویت در کمیته تحقیقات و پژوهش و اصغر شهابی برای عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه برداری اسیا نامزد شده اند.

۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.