دبیر کل کمیته ملی پار المپیک در گفتگو با سایت کمیته:به دنبال نتایجی بهتر از پکن در پارا المپیک لندن هستیم

دبیر کل کمیته ملی پار المپیک در گفتگو با سایت کمیته:به دنبال نتایجی بهتر از پکن در پارا المپیک لندن هستیم
با برگزاری جلسات مختلف شرایط فنی تیم های ملی را برای شرکت در رقابتهای انتخابی بررسی تا حضور قدرتمندانه ای در مسابقات پیش رو داشته باشیم.


غلام رضا ابراهیمی،دبیر کل کمیته ملی پار المپیک ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما حتی اگر احساس کنیم برای تقویت برخی تیم های ملی اعزامی به بازیهای پاراالمپیک لندن نیاز به مربی خارجی داریم اقدام به این کار خواهیم کرد ولی در حال حاضر توجه مان بر روی کسب سهمیه  پاراالمپیک است.

وی ادامه داد: در رشته های دو ومیدانی، شنا، وزنه برداری، جودو، والیبال، فوتبال، گلبال ،تیراندازی و تیروکمان جدای از کسب سهمیه به دنبال مدال المپیکی هم هستیم  در برخی از جمله رشته ها مثل تنیس روی میز، تنیس ،بوچیا و دوچرخه سواری امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم ولی برای رسیدن به مدال پاراالمپیک ،این رشته ها باید بیشتر کار کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است برخی رشته ها به رغم کسب سهمیه به پاراالمپیک اعزام نشوند می گوید:حضورما در بازیهای پار المپیک لندن در ابتدای امر یک حضور کیفی است و دلیلی ندارد که که اگر شورای فنی ما احساس کرد در رشته ای به رغم کسب سهمیه المپیک نمی توان انتظار مدال و یا حداقل نتیجه ای در خود توجه داشت ورزشکار به لندن اعزام کنیم.

ابراهیمی در خاتمه تصریح کرد:هدف ما در بازیهای پار المپیک لندن ،ارتقا ورزش ایران نسبت به دوره قبل یعنی پاراالمپیک پکن است به همین منظور در این رقابتها جدای از کسب سهمیه و رکورد شکنی در رشته های مورد پیش بینی به دنبال نتایجی بهتر از پاراالمپیک پکن هستیم.


۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.