سرپرست تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته ؛ با حداکثر آمادگی راهی رقابتهای جهانی استرالیا می شویم

سرپرست تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفت و گو با سایت کمیته ؛ با حداکثر آمادگی راهی رقابتهای جهانی استرالیا می شویم
ملی پوشان تیراندازی تفنگ و تپانچه در حالی اردو های خود را با حضور مربیان خارجی ادامه می دهند که قرار است جه شرکت در رقابتهای جهانی 18 اسفند راهی سیدنی شوند .

یوسف آجرلو ، سرپرست تیم های ملی تیراندازی در اهداف ثابت با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت :   تیم ملی تیراندازی تپانچه طی هفته گذشته تمریناتش را با حضور مربی جدید مجارستانی چاوا گیورک آغاز نموده که بی وقفه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ادامه می دهد.

وی افزود : بر اساس برنامه قبلی ملی پوشان  هر دو رشته به مدت 10 روز در شهر سیدنی اردو خواهند داشت که   قطعا در آمادگی آنها برای قرار گرفتن در خط آتش مسابقات جهانی بسیار موثر خواهد بود .

سرپرست تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در پاسخ به میزان امیدواری برای کسب سهمیه در این دوره از مسابقات جهانی افزود : در مجموع همه ملی پوشان از آمادکی خوبی برخوردار هستند  ولی در مقایسه  بانوان ملی پوش در رشته تفنگ امید اصلی تیم برای کسب سهمیه در این مسابقات می باشند .

آجرلو در ادامه خاطر نشان کرد : بلافاصله پس از مسابقات سیدنی  به کشور کره که محل برگزاری مسابقات  کاپ جهانی  است و جنبه کسب سهمیه المپیک را دارد اعزام خواهیم شد.
۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.