نوجوانان و جوانان شمشیرباز اعزامی به تایلند معرفی شدند

نوجوانان و جوانان شمشیرباز اعزامی به تایلند معرفی شدند
اسامی اعضای تیم ملی شمشیربازی کشورمان در رده های سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های آسیایی تایلند از طرف کادر فنی تیم ملی اعلام شد .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، اعضای کادر فنی تیم ملی شمشیربازی بعد از مطالعه و بررسی تیم های حاضر در رقابتهای قهرمان کشوری و جایزه بزرگ  که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده بود  به شناسایی گزینه های مورد نظر پرداخته و در بخش بانوان رده سنی نوجوانان سروناز مرتضوی، الهه قهرمانی ، مطهره محسنی و نیلوفر بابادی در اسلحه فلوره ، کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، مونس رسولی در اسلحه سابر و همچنین   مائده علی بابایی ، سکینه نوری و  سونیا  بی نظیر در اسلحه اپه   تیم را برای حضور در رقابتهای آسیایی تایلند تشکیل دادند.

بنابراین گزارش،تیم ملی شمشیر بازی نوجوانان در بخش مردان نیز  با حضور حسین جعفری، علی رضا کنعانی، محمد شجاعی و امیر سالار کامجو به این دوره از رقابتها اعزام خواهند شد.
همچنین اعضای تیم ملی شمشیربازی بانوان در رده سنی جوانان را در اسلحه فلوره را سحر محمدیان ،در اسلحه سابر پریماه برزگر، فائزه رفیعی و محدثه طاهرخانی و شیما میرایی و در اسلحه اپه نیز  بهاره غیاث آبادی و مهسا پور رحمتی  تشکیل می دهند.

گفتنی است : حسام همدانی، ساسان کلانتری،فرزاد باهر ارس باران و محمد رهبری در اسلحه سابر  ، علیرضاادهمی، امید زمانی ، علیرضا سلیمانی ورکانه و شایان طلوعی در اسلحه فلوره و  همچنین  سامان آزادیان ، محمد اسماعیلی ، بهداد مرادی و محمد علی کیهانی در اسلحه اپه  شمشیربازان جوان اعزامی به رقابت های آسیایی می باشند.  
 

۸ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.