مالزی ، عراق ، امارات و کره جنوبی حمایت خود را از کاندیداتوری شیخ احمد برای ریاست شورای المپیک آسیا را اعلام کردند

مالزی ، عراق ، امارات و کره جنوبی حمایت خود را از کاندیداتوری شیخ احمد برای ریاست شورای المپیک آسیا را اعلام کردند
در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در تاریخ 14 جولای 2011 در توکیو رئیس دوره بعد شورای المپیک آسیا انتخاب می گردد که شیخ احمد الفهد الصباح رئیس کنونی OCA در این انتخابات کاندید شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شیخ احمد الفهد الصباح در تاریخ 14 فوریه 2011 بار دیگر خود را کاندیدای انتخابات مجدد ریاست شورای المپیک آسیا کرد و از همان تاریخ تاکنون پیام های زیادی از کمیته های ملی المپیک زیرمجموعه در خصوص حمایت از وی در این انتخابان دریافت نمود .

رئیس شورای المپیک مالزی ، تانکو ایمران ، در نامه ای مورخ 22 فوریه نوشت  : من و اعضای شورای المپیک مالزی از تصمیماتی که شیخ احمد تاکنون در جایگاه ریاست OCA اتخاذ کرده است بسیار لذت بردیم و از کاندیداتوری وی در انتخابات مجدد این سمت حمایت می نمائیم .

وی در ادامه خطاب به شیخ احمد افزود : در سایه ریاست شما شورای المپیک آسیا قوی تر از  گذشته به راه خود ادامه داد و هدف OCA را از انحصار اهداف مالی خارج کرده و یگانگی و همکاری بین شورای المپیک آسیا و کمیته های ملی المپیک زیرمجموعه آن را که بسیار مهم تر بوده در دستور کار خود قرار دادید و ما ریاست مجدد شما را راهی به سوی افق های روشن تر برای ورزش آسیا می بینیم.

رئیس کمیته ملی المپیک عراق ،رعد هامودی ، نیز از بغداد خطاب به شیخ احمد نوشت : من این فرصت را مغتنم شمرده حمایت همه جانبه خود را از شما بعنوان ریاست شورای المپیک آسیا در دوره بعد به دلیل اینکه شما انسانی شایسته ، کاری ، کارآمد و برجسته برای این پست هستید اعلام می دارم .

وی ادامه داد : از نظر من شما با در دست داشتن رهبری شورای المپیک آسیا نقش اصلی را در بالا بردن کارایی ورزش در آسیا ایفا کردید.
نائب رئیس امارات متحده عربی ، یوسف یعقوب السرکال نیز گفت : فراگیری تصمیمات شیخ احمد تاکنون باعث افتخار ما بوده و ما در انتخاب مجدد وی از ایشان حمایت می کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری خلق کره ، پاک میونگ چول، نیز خطاب به شیخ احمد گفت : شما تلاش های فوق العاده ای برای انتشار روح و آرمان المپیک و گسترش جنبش المپیکی در آسیا انحام دادید. با ریاست خوب شما جنبش المپیک در ناحیه آسیا نیرومندانه به جلو رانده خواهد شد و باعث دستیابی به پیشرفتهای بزرگ در ورزش آسیا و المپیک خواهد شد.

۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.