نخستین دوره بازیهای نوجوانان آسیایی-2009 سنگاپور؛محمد یاوری پس از پیروزی نوجوانان برابر چین تایپه:هدفمان کسب سهمیه و عنوان قهرمانی رقابتهاست

نخستین دوره بازیهای نوجوانان آسیایی-2009 سنگاپور؛محمد یاوری پس از پیروزی نوجوانان برابر چین تایپه:هدفمان کسب سهمیه و عنوان قهرمانی رقابتهاست
با هدف کسب سهمیه و عنوان قهرمانی در اولین دوره بازیهای آسیایی سنگاپور حضور یافته ایم که امیدوارم به این مهم دست یابیم.

محمد یاوری؛ سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک گفت: برنامه های آماده سازی تیم ملی از حدود 6 ماه پیش آغاز شد که کمیته ملی المپیک و فدراسیون از هیچ تلاشی برای آماده کردن این تیم دریغ نکردند. برپایی اردوهای آماده سازی در تایلند هم تاثیر بسیار زیادی بر آمادگی و هماهنگی ملی پوشان در این بازیها داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: در اولین دیدار ساعاتی پیش ملی پوشان ایران با چین تایپه به مصاف هم رفتند که ورزشکاران کشورمان با نتیجه 6 بر صفر از سد چین تایپه گذشتند. نتیجه خوبی بود اما هنوز انتظاراتم بر آورده نشده است.

چهارشنبه با فیلیپین بازی خواهیم داشت که فعلا نمی توانم در خصوص نتیجه این دیدار اظهار نظری بکنم اما باید این نکته را بگویم که با هدف کسب سهمیه و عنوان قهرمانی پا به این رقابتها گذاشتیم و به هر ترتیبی شده باید این عنوان ارشمند را بدست آوریم.

یاوری در خاتمه خاطر نشان کرد: ملی پوشان کشورمان از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند و با شناختی که از تک تک آنها دارم مطمئنم شایستگی شان را به رخ حریفان آسیایی خود خواهند کشید و با موفقیت به میهن باز خواهند گشت.

 

۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۷:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.