شاه حسینی در گفتگو با سایت کمیته : بعد از برنز جام فجر اعتماد به نفسم برای مسابقات اوگاندا بیشتر شد

شاه حسینی در گفتگو با سایت کمیته : بعد از برنز جام فجر اعتماد به نفسم برای مسابقات اوگاندا بیشتر شد
نمایندگانی توانمند از کشورهای مختلف در ایران حضور یافتند تا با موفقیت در این رقابت ها بتوانند رنکینک خود را در فدراسیون جهانی و امید خود را در کسب سهمیه المپیک 2012 لندن افزایش دهند.

علی شاه حسینی ملی پوش بدمینتون کشورمان با رنکینک 101کنونی  در جدول فدراسیون جهانی ، در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : در دو دوره سال های 82 و 86 که مسابقات جام دهه فجر در کسب سهمیه المپیک مؤثر بود حضور کشورهای شرکت کننده بسیار خوب بود ولی در این دوره این حضور به شکل چشمگیری افزایش یافت. بدمینتون بازان خوبی از کشورهای اندونزی ، مالزی ، سنگاپور با ترکیب تیم ملی خود حضور یافتند و سریلانکا ،کانادا ،پرو و برزیل که بدمینتون ان ها در سطح بسایر خوبی است نیز از دیگر شرکت کنندگان این رقابت ها بودند.

وی که موفق به کسب مدال برنز در مسابقات تیمی دو نفره به همراه محمدرضا خردمندی در تورنمنت فجر شده بود اظهار داشت: از آنجا که از 10 اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات کسب سهمیه المپیکی به صورت رسمی آغاز می شود همه نمایندگان از 2 – 3 ماه قبل حضور در  مسابقات سخت را شروع می کنند تا بتوانند با آمادگی خوبی در آن مسابقات حضور یابند و با ارتقای رنکینگ خود در فدراسون جهانی در کسب سهمبه المپیک 2012 لندن  موفق شوند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور بچه های ایران را در این رقابت ها چطور ارزیابی می کند گفت : بدمینتون بازان کشورمان خوب عمل کردند و حتی در مسابقاتی که نتوانستندبهترین باشند در لحظات آخر و با فاصله کم مغلوب حریف شدند که به نظر من افزایش تمرینات و شرکت در مسابقات بین المللی مختلف می تواند این باخت ها را نیز به برد تبدیل کند . تمرینات، توانایی ها و آمادگی بچه ها در این رقابت ها خوب بود فقط کم تجربه بودند که این موضوع جز با افزایش شرکت در مسابقات بین المللی قابل ارتقا نمی باشد.

وی در خاتمه در مورد برنامه اش برای مسابقات آینده می گوید : بعد از برنز جام فجر اعتماد بنفسم چند برابر شد و در حال حاضر برنامه اصلی من شرکت در مسابقات اوگاندا است که یک هفته قبل از عید برگزار می گردد و قبل از آن هم مسابقات ترکیه است که با فدراسیون صحبت می کنم اگر شرایط فراهم شود در آن نیز شرکت می کنم . سعی بر آن دارم که بتوانم با موفقیت در این مسابقات مجوز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان سال بعد را بگیرم تا در ارتقای رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک 2012 لندن گامی بزرگ باشد.

شایان ذکر است : علی شاه حسینی هم اکنون در رده 101 جدول رنکینگ فدراسیون جهانی جای دارد و در مسابقات جام دهه فجر آقایان در رده تیمی دونفره به همراه محمدرضا خردمندی توانست مدال برنز را از آن خود کند در حالی که مقام های اول و  دوم به دو تیم از مالزی اختصاص یافته بود.
۴ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.